اخبار ویژه :
هشدار جدی برای عوارض ژل فله‌ای تقلبی روی صورت مردم 14 فروردین 1403

هشدار جدی برای عوارض ژل فله‌ای تقلبی روی صورت مردم

«اکثر مطب ها و کلینیک‌های زیبایی غیرمجاز هستند! هیچ نظارتی روی آنها نیست ، فقط ۴٠٠ پرونده برای خیابان میرداماد است! با فوق دیپلم کامپیوتر مرکز خدمات زیبایی تاسیس می کنند!

بازرسان آژانس اتمی در ایران دست به کار شدند 29 فروردین 1403

بازرسان آژانس اتمی در ایران دست به کار شدند

بعد از وقفه موقت در فعالیت تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روسیه از بازگشت آن‌ها به کار خبر داد.

آب هویج را با چی بخوریم؟ 29 فروردین 1403

آب هویج را با چی بخوریم؟

آب هویج یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین آبمیوه‌ها در ایران است. علاوه بر طعم خوب، آب هویج فواید بسیار زیادی دارد که این آبمیوه را مناسب همه اعضای خانواده خصوصا کودکان می‌کند. اما آب هویج را با چی بخوریم؟

«تنبیه متجاوز»؛ اصابت موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی 26 فروردین 1403
وعده صادق رهبر انقلاب محقق شد؛

«تنبیه متجاوز»؛ اصابت موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی

از ساعاتی پیش عملیات گسترده پهپادی سپاه علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد و بر اساس گزارش ها بیش از نیمی از موشک های ایرانی به اهداف خود در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده اند.

22 فروردین 1403

استایل عجیب خانم بازیگر، جهان را شگفت‌زده کرد

لیدی گاگا، بازیگر خواننده‌ی مطرح آمریکایی که معمولا با استایل‌های عجیبش شناخته می‌شود و این روزها با رنگ موهای یخی‌اش ظاهری جدید را برای خود ساخته‌است، با استایلی ساده و مونوکروم در کالیفرنیا دیده شد. لیدی گاگا، بازیگر خواننده‌ی مطرح آمریکایی که معمولا با استایل‌های عجیبش شناخته می‌شود و این روزها با رنگ موهای یخی‌اش […]

22 فروردین 1403

بازی هجومی استقلال دهان منتقدان را بست/ آبی‌ها از داوری ضرر دیدند

شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی دو بر دو استقلال برابر مس رفسنجان گفت: شاهد یک بازی زیبا، پرصحنه و پرگل از دو تیم بودیم یا به قول سرمربی مس رفسنجان لحظه به لحظه هواداران از جای خود بلند می شده و دوباره می نشستند و این صحنه […]

آب هویج را با چی بخوریم؟ 29 فروردین 1403

آب هویج را با چی بخوریم؟

آب هویج یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین آبمیوه‌ها در ایران است. علاوه بر طعم خوب، آب هویج فواید بسیار زیادی دارد که این آبمیوه را مناسب همه اعضای خانواده خصوصا کودکان می‌کند. اما آب هویج را با چی بخوریم؟

دختر موتورسواری که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد 29 فروردین 1403

دختر موتورسواری که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد.

پدیده قدرتمند آب و هواییِ ال نینو پایان یافت 29 فروردین 1403

پدیده قدرتمند آب و هواییِ ال نینو پایان یافت

دانشمندان مطالعات اقلیمی می‌گویند پدیده قدرتمند آب‌وهواییِ «ال نینو» (ال نینیو) که در یک سال گذشته در کنار تغییر اقلیم به افزایش بی‌سابقه دما دامن زد، پایان یافته است.

دانش آموزان در چند درس می توانند از تک ماده استفاده کنند ؟ 29 فروردین 1403

دانش آموزان در چند درس می توانند از تک ماده استفاده کنند ؟

دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش شرایط استفاده دانش‌اموزان دبیرستانی از تک ماده در امتحانات نهایی را توضیح داد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعلام می شود؟ 29 فروردین 1403

همسان سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعلام می شود؟

تصویب «افزایش سن بازنشستگی» و «متناسب‌سازی حقوق‌ بازنشستگان» که در ماه‌های پایانی سال گذشته در صدر اخبار قرار گرفت، برای اجرا نیازمند تخصیص اعتبار بود که با توافق دولت و مجلس مقرر شد در لایحه بودجه امسال ۵۰ همت برای آن در نظر گرفته شود؛ اما از سوی دیگر لازمه این اجرا «تهیه آیین‌نامه و ساز و کارهای اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه» و ابلاغش به صندوق‌های بازنشستگی است که بنابر اذعان مسئولان، در مرحله ویرایش نهایی قرار دارد.