وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| یوسفی: هدف اول برتری تیمی بود
وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| یوسفی: هدف اول برتری تیمی بود

علیرضا یوسفی، نماینده تیم ملی ایران در دسته فوق سنگین که آخرین روز مسابقات را با کسب مدال نقره دوضرب به پایان برد، بعد از کسب این نتیجه اظهارداشت: می خواستیم وزنه هایی که مربی برایمان انتخاب کرده بود به ثبت برسانیم چون هدف اول، برتری تیم  و هدف دوم کسب مدال بود.

نماینده تیم ملی ایران در دسته فوق سنگین گفت: هدف اول برتری تیمی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بود.

وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| یوسفی: هدف اول برتری تیمی بود

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا یوسفی، نماینده تیم ملی ایران در دسته فوق سنگین که آخرین روز مسابقات را با کسب مدال نقره دوضرب به پایان برد، بعد از کسب این نتیجه اظهارداشت: می خواستیم وزنه هایی که مربی برایمان انتخاب کرده بود به ثبت برسانیم چون هدف اول، برتری تیم  و هدف دوم کسب مدال بود.

یوسفی گفت: از فدراسیون وزنه برداری و انوشیروانی و سلیمی و کادر فنی بزرگسالان بابت تمام زحماتشان تشکر می کنم. خدا را شکر می کنم که با حضور و توجه کادر فنی جدید، بهمن زارع و وحید ربیعی، هم از لحاظ و هم جسمانی به من قوت قلب دادند و کمک کردند تا یکضرب قابل قبولی را به ثبت برسانم البته این وزنه برای رده جهانی کم است و باید تلاش کنیم تا جبران کنیم.

وزنه بردار قائمشهری تیم ملی درباره عملکرد خود در این رویداد گفت: در یک ضرب با توجه به اینکه در تمرین یک بار وزنه ۱۹۰ را زده بودم توانستم موفق شوم و در حرکت دوضرب متاسفانه هنگام زدن وزنه ۲۴۹ در لحظه آخر آرنجم صدایی داد که نگران شدم و برای اینکه وضعیت بدتر نشود وزنه را رها کردم. باید  برگردیم ایران زیر نظر پزشکMRI کنیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

یوسفی درباره عملکرد همشهری و هم تیمی هم وزن خود نیز گفت: آیت با توجه به تمرینات خیلی بهتر عمل کرد و از جان و دل مایه گذاشت و خوشبختانه توانست وزنه ۲۳۹ را مهار کند. علی داوودی نیز با توجه به تجربه و عنوان المپیکی که دارند، در حال حاضر وزنه های بهتری میزنند. به هرحال برای موفقیت باید تلاش کرد و با توجه به فشرده بودن مسابقات باید تلاشمان بیشتر باشد.

  • منبع خبر : فارس ورزشی