روابط اقتصادی تهران و ریاض برد- برد و به نفع کشورهای منطقه است
روابط اقتصادی تهران و ریاض برد- برد و به نفع کشورهای منطقه است

تهران- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی، گسترش روابط اقتصادی ایران و عربستان را یک ارتباط برد – برد ارزیابی کرد و گفت: منافع آن علاوه بر دو کشور به همه کشورهای منطقه هم خواهد رسید. به گزارش ایرنا از وزارت اقتصاد، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای حضور در اجلاس […]

تعاملات ایران و عربستان, روابط اقتصادی تهران وریاض, ریاض, سخنگو ی اقتصادی دولت, وزیر اقتصاد - روابط اقتصادی تهران و ریاض برد- برد و به نفع کشورهای منطقه است

تهران- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی، گسترش روابط اقتصادی ایران و عربستان را یک ارتباط برد – برد ارزیابی کرد و گفت: منافع آن علاوه بر دو کشور به همه کشورهای منطقه هم خواهد رسید.

به گزارش ایرنا از وزارت اقتصاد، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای حضور در اجلاس سالیانه بانک توسعه اسلامی (IsDB) به جده عربستان سفر کرده است در حاشیه این اجلاس اعلام کرد: سیاست رئیس جمهور ایران بر تقویت روابط با کشورهای همسایه استوار است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: دستاوردهای بسیار خوبی طی یکسال و نیم گذشته داشته ایم و انتظار داریم شاهد افزایش هر چه بیشتر تعاملات اقتصادی، تجارت و سرمایه گذاری ایران با کشورهای همسایه باشیم.

خاندوزی خاطرنشان کرد: توافقی که با وساطت کشورهای دوست میان دو کشور ایران و عربستان صورت گرفته فرصت‌های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم گفت: اعتقاد داریم توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد – برد است که منافع آن علاوه بر دو کشور به همه کشورهای منطقه هم خواهد رسید.

  • منبع خبر : خبرگزاري جهموري اسلامي