تاریخ برای پرسپولیس بعد از ۱۵ سال تکرار می‌شود؟
تاریخ برای پرسپولیس بعد از ۱۵ سال تکرار می‌شود؟

۲۸ اردیبهشت در تاریخ باشگاه پرسپولیس یک روز خاص است و امسال هم می‌تواند دوباره روز خوش تاریخ سرخ‌ها باشد.

۲۸ اردیبهشت در تاریخ باشگاه پرسپولیس یک روز خاص است و امسال هم می‌تواند دوباره روز خوش تاریخ سرخ‌ها باشد.

تاریخ برای پرسپولیس بعد از ۱۵ سال تکرار می‌شود؟

۶ برد متوالی در لیگ در سال جدید “پرسپولیس” را دوباره به صدر جدول لیگ برتر رساند و حالا قرمزها فقط یک گام تا قهرمانی در این رقابت ها فاصله دارند. یحیی و تیمش این هفته موفق شدند با ۴ گل از سد گل گهر عبور کنند و حالا با برد در بازی پایانی مقابل نساجی می‌توانند بدون توجه به نتیجه بازی سپاهان و مس کرمان جام را بالای سر ببرند. پرسپولیسی ها درحالی می‌توانند با برد مقابل نساجی عنوان قهرمانی لیگ را مال خود کنند که این بازی طبق برنامه ریزی سازمان لیگ پنجشنبه همین هفته ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

تاریخ برای پرسپولیس بعد از ۱۵ سال تکرار می‌شود

تاریخی که برای پرسپولیسی ها بسیار خاطره انگیز است و یکی از رویایی ترین قهرمانی های تاریخ پرسپولیس در این روز بدست آمده است. این تیم بعد از قهرمانی دراماتیک در اولین دوره لیگ برتر ،برای کسب دومین قهرمانی تا لیگ هفتم صبر کرد. در آن سال هم درست مثل امسال دو تیم “پرسپولیس” و سپاهان در کورس قهرمانی بودند و بازی آخر لیگ بین دو تیم در ورزشگاه آزادی قرار بود برگزار شود.

دیداری که در تاریخ ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۸۷ برگزار شد. در اواخر لیگ هفتم  ۶ امتیاز از “پرسپولیس” کم شد تا بازی آخر دو تیم در هفته پایانی بازی‌ها حکم فینال لیگ را داشته باشد. سپاهان برای قهرمانی فقط یک امتیاز می‌خواست ولی پرسپولیسی‌ها برای بالا بردن جام و کسب دومین قهرمانی خود در لیگ برتر، فقط نیاز به برد داشتند. پرسپولیس با گل زیبای محسن خلیلی پیش افتاد ولی در همان نیمه اول حاج صفی سپاهان را به بازی بازگرداند.

بازی داشت با همان نتیجه به پایان می‌رسد و سپاهان هم با تساوی قهرمان لیگ می‌شد.با این حال این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۶ و روی یک اتفاق ضربه سر سپهر حیدری وارد دروازه سپاهان شد تا قهرمان لیگ عوض شود. بدون تردید آن قهرمانی یکی از تاریخی‌ترین و البته دراماتیک‌ترین قهرمانی‌های تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. خیلی از هواداران پرسپولیس از این قهرمانی به عنوان بهترین قهرمانی تاریخ این باشگاه نام می‌برند و سپهر حیدری هم بعد از آن گل به قهرمان پرسپولیسی ها تبدیل شد.

حالا دوباره سرخ پوشان این فرصت را دارند تا در ۲۸ اردیبهشت یک قهرمانی دیگر را به قهرمانی های خود اضافه کنند و از این حیث بین تیم های لیگ برتری دست نیافتنی تر شوند. “پرسپولیس” در این بازی نیاز مبرمی‌به برد مقابل نساجی دارد و حال باید دید کدام یک از بازیکنان فعلی “پرسپولیس” می‌توانند در این روز خاص گل قهرمانی این تیم را به ثمر برساند و در نقش سپهر حیدری ظاهر شود.

  • منبع خبر : خبر ورزشي