اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا
اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا

امیر عابدزاده که طی دو هفته گذشته لالیگا ۲ اسپانیا در ترکیب پونفرادینا قرار نگرفته و جزو نفرات ذخیره حضور داشت، در دیدار قبل برابر مالاگا از روی نیمکت کارت زرد گرفت تا در مسابقه امشب مقابل اوئسکا حضور نداشته باشد و به دلیل محرومیت از فهرست تیمش فاصله بگیرد.

پونفرادینا در شب محرومیت دروازه‌بان ایرانی خود با تساوی مقابل اوئسکا به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا

اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا

اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا

به گزارش زیرنویس نیوز، امیر عابدزاده که طی دو هفته گذشته لالیگا ۲ اسپانیا در ترکیب پونفرادینا قرار نگرفته و جزو نفرات ذخیره حضور داشت، در دیدار قبل برابر مالاگا از روی نیمکت کارت زرد گرفت تا در مسابقه امشب مقابل اوئسکا حضور نداشته باشد و به دلیل محرومیت از فهرست تیمش فاصله بگیرد.

تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که امیر عابدزاده را در اختیار نداشت، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه اِل آلکوراز مقابل تیم رده هجدهمی اوئسکا قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته چهلم لالیگا ۲ اسپانیا را برگزار کند؛ مسابقه‌ای سرنوشت‌ساز که در تیم سقوط کننده تاثیرگذار بود.

یاران عابدزاده که پس از سه تساوی و سه شکست در دیدار اخیرشان مقابل مالاگا به برتری رسیده و امیدهایشان برای بقا در لالیگا ۲ را زنده نگه داشته بودند، امشب نتوانستند در جدال خارج از خانه برابر اوئسکا نتیجه بگیرند تا همین اتفاق منجر به سقوطشان به دسته پایین‌تر شود.

تیم فوتبال پونفرادینا در مسابقه امشب به تساوی یک بر یک مقابل اوئسکا دست یافت تا در پایان هفته چهلم لالیگا ۲ اسپانیا ۴۰ امتیازی شود و به‌خاطر باقی ماندن دو مسابقه‌اش و همچنین اختلاف ۹ امتیازی با ویارئال B و منطقه بقا، به سطح سوم فوتبال این کشور برود.

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در فصل جاری لالیگا ۲ اسپانیا در ۳۰ مسابقه از ۴۰ بازی تیمش حضور داشته و ۹ کلین‌شیت به ثبت رسانده، در شرایطی سقوط به همراه این باشگاه را تجربه کرد که به‌خاطر اتمام قراردادش در پایان فصل احتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاين