اخبار ویژه :
  • نتیجه رای مردمی، مجلسی از جنس مردم می شود10 اسفند 1402

    نتیجه رای مردمی، مجلسی از جنس مردم می شود

    رأی‌دهندگان علاوه بر حضور در انتخابات، نسبت به انتخاب اصلح نیز مسئول هستند؛ که بایست از بسیاری از تعارفات و تعارضات بگذرند و مسحور هیاهو و هوچی‌گری‌های تبلیغاتی و کارناوال‌های موسیقی نشوند. نیک می‌دانیم که انتخاب امروز ما آینده‌ی شهر و کشورمان را می‌سازد.

  • تأملی بر انتخابات و امید اجتماعی در ایران/آیا شرکت در انتخابات گناه سیاسی است؟13 بهمن 1402

    زنگ خطری که با سکوت شنیده می‌شود
    تأملی بر انتخابات و امید اجتماعی در ایران/آیا شرکت در انتخابات گناه سیاسی است؟

    امید اجتماعی؛ مفهومی است که این روزها همه از آن استفاده می‌کنیم. اساساً امید اجتماعی یعنی چه؟ امید اجتماعی یک احساس نیست که بگوییم جامعه احساس نا امیدی می‌کند. امید یک کنش اجتماعی است. کنشی هدفمند که پشت آن مسئولیت‌پذیری، تلاش و اتفاقاً برنامه‌ریزی وجود دارد. هدفش هم ایجاد تغییر و رسیدن به رشد و پیشرفت جامعه.

  • جهاد کشاورزی در انتظار تحولی جهادگرانه10 بهمن 1402

    جهاد کشاورزی در انتظار تحولی جهادگرانه

    دورنمایی از ساختار کشاورزی و منابع طبیعی تأمین و تضمین نشده است. به‌ویژه نابسامانی‌های چند سال اخیر در بخش کشاورزی نه‌تنها معیشت کشاورزان را در تنگنا و تحت‌الشعاع قرار داده؛ بلکه موجب از بین‌ رفتن تولید بعضی از محصولات آن نیز شده است.

مدت زمان خدمت سربازی کاهش یافت 26 اسفند 1402

مدت زمان خدمت سربازی کاهش یافت

به گزارش زیرنویس، سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما نسبت به حکم کاهش خدمت سربازی در مرحله قبل ابهاماتی داشتیم که با اصلاحاتی که در مجلس صورت گرفت با اصل این حکم و اصلاحات صورت گرفته و در چهارچوب تدابیر ستاد کل خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

هزینه سفر به کربلا با قطار چقدر است؟ 22 اسفند 1402

هزینه سفر به کربلا با قطار چقدر است؟

کربلا به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز مذهبی، هر سال زائران زیادی را به خود جذب می‌کند و در ایام خاص، مسافران و مهمانان بسیاری را پذیرایی می‌کند. سفر به شهرهای مذهبی، به ویژه سفر به کربلا، یکی از محبوب ‌ترین سفرهای خارجی زیارتی است.