پورحمیدی چشم انتظار صعود برادر دوقلو (عکس)
پورحمیدی چشم انتظار صعود برادر دوقلو (عکس)

میلاد و مهرداد محمدی برادران دوقلوی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارند، اکنون با یک رقیب جدی در این مسیر روبرو هستند.

حسین و حسن پورحمیدی دیگر دوقلوهای فوتبال ایران هستند که اکنون تنها یک گام دیگر برای حضور همزمان در لیگ برتر فاصله دارند. حسین پورحمیدی دروازه‌بان کنونی آلومینیوم اراک که توانسته در این فصل در رقابت نزدیک برای صدرنشینی در جدول عملکردی فردی گلرها قرار گیرد و در اردوی قبلی تیم ملی نیز توسط امیر قلعه‌نویی دعوت شد

بعد از برادران محمدی اکنون شاید تنها چند روز دیگر به حضور دومین دوقلوی فوتبال ایران در لیگ برتر فاصله باشد.

پورحمیدی چشم انتظار صعود برادر دوقلو (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، میلاد و مهرداد محمدی برادران دوقلوی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارند، اکنون با یک رقیب جدی در این مسیر روبرو هستند.

حسین و حسن پورحمیدی دیگر دوقلوهای فوتبال ایران هستند که اکنون تنها یک گام دیگر برای حضور همزمان در لیگ برتر فاصله دارند. حسین پورحمیدی دروازه‌بان کنونی آلومینیوم اراک که توانسته در این فصل در رقابت نزدیک برای صدرنشینی در جدول عملکردی فردی گلرها قرار گیرد و در اردوی قبلی تیم ملی نیز توسط امیر قلعه‌نویی دعوت شد، این روزها چشم انتظار موفقیت برادر دوقلوی خود در جمع آبی‌پوشان خوزستانی است.

حسن پورحمیدی که طی فصول اخیر در لیگ دسته اول و استقلال خوزستان حضور داشته، در این فصل توانسته با نمایشی درخشان یکی از عوامل موفقیت در این تیم لقب گیرد و از حیث آماری رکورد مناسبی را به خود اختصاص داده تا آنها نیز اکنون یکی از شانس‌های صعود لقب گیرند. حسن پورحمیدی امروز با تیمش در یزد مقابل چادرملو قرار خواهد گرفت و امیدوار است با ثبت یک کلین شیت دیگر، مسیر صعود آبی‌پوشان را به لیگ برتر فراهم سازد.

  • منبع خبر : ورزش 3