ساعی: ملی‌پوشان توان کسب طلای جهان را دارند
ساعی: ملی‌پوشان توان کسب طلای جهان را دارند

جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو  شنبه شب (ششم خرداد) در سالن «حیدر علی اف» باکو برگزار و برترین های تاریخ المپیک انتخاب و معرفی شدند.

ساعی: ملی‌پوشان توان کسب طلای جهان را دارند/ بچه‌های ما مقابل رقبا دست و پا بسته نیستند

رییس فدراسیون تکواندو گفت: ملی‌پوشان توان کسب طلای جهان را دارند، بچه‌های ما مقابل رقبا دست و پا بسته نیستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به باکو،  جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو  شنبه شب (ششم خرداد) در سالن «حیدر علی اف» باکو برگزار و برترین های تاریخ المپیک انتخاب و معرفی شدند.

در این مراسم هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که با دو‌ طلای المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۰۸ پکن و برنز المپیک ۲۰۰۰ سیدنی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران است، به عنوان «برترین تکواندوکار سال ۲۰۰۸» انتخاب و معرفی شد.

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا در وا‌کنش به این انتخاب اظهار کرد: انتخاب من به عنوان تکواندو‌کار مرد برتر المپیک ۲۰۰۸ اتفاق خوبی برای کل خانواده تکواندو بود‌. من این افتخار را به تمام مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم. آرزو می‌کنم در سال‌های آینده این انتخاب بچه‌های ما باشند تا به حضورشان و انتخاب‌شان افتخار کنیم.

وی در ادامه درخصوص میزان آمادگی تیم برای شرکت در مسابقات جهانی باکو، گفت: خوشبختانه بچه‌های ما آماده هستند، آماده اینکه توانایی خود را به رخ رقبا بکشند. بچه‌های ما همه جوان ولی با انگیزه هستند. این جوان بودند اینطور نیست که بگوئیم آنها دست و پا بسته هستند. بچه‌های ما توان کسب مدال طلا را دارند چون از فاکتورهای سخت و سنگینی برای رسیدن به اینجا عبور کردند.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان درباره شرایط میزبانی باکو، توضیح داد: میزبانی بد نبوده و تنها مشکلی که وجود دارد بحث ترانسفر تیم‌هاست که این مشکل هم در فرودگاه وجود داشت و هم زمانی که تیم‌ها قصد داشتند برای تمرین به سالن بروند امیدوارم برای روز مسابقات این مشکلات برطرف شود تیم‌ها به راحتی به بازیهایشان برسند.

  • منبع خبر : خبرگزاری برنا