آغاز نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران از فردا
آغاز نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران از فردا

سومین کنگره و نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران (ایران بایو) با هدف معرفی توانمندی و دستاوردهای محققان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف علوم زیستی و پزشکی، ۱۷ تا ۱۹ خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

 دکتر مهدی ابراهیمی، عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران در این خصوص گفت: سومین کنگره و نمایشگاه بزرگ محصولات زیست پزشکی و صنایع وابسته (ایران بایو) توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی کشور و با همکاری سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر انجمن‌های زیست پزشکی برگزار می‌شود که این افتخار ملی و بزرگی برای کشور است.

به خصوص اینکه عموما دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این رویدادها حضور فعال داشته و دستاردهای خود را معرفی می‌کنند.

وی یادآور شد: از دیگر اهداف این رویداد، تقویت و تسهیل تبادل فناوری، حمایت و حفاظت از عرضه فناوری و دانش فنی بهره‌گیری از فنون تجاری‌سازی و رونمایی از جایزه ویژه ایران بایو با در نظر گرفتن امتیاز برای دانشجویان و اعضای هیات علمی بخشی است.

ابراهیمی افزود: با توجه به برپایی تورهای دانشجویی، بازدید از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، معرفی طرح‌های حمایتی از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه این کنگره و رویداد ملی و همچنین تسهیلات و امتیازاتی که برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، می‌تواند شرایط ویژه‌ای را برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی فراهم کند.

به گزارش زیرنویس،عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه می‌تواند برای رفت و برگشت دانشجویان و اساتید برای حضور در کنگره و نمایشگاه سرویس حمل و نقل در نظر بگیرد و علاقه‌مندان برای ثبت نام و اعلام آمادگی حضور می‌توانند به مدیریت امور دانشجویی مراجعه کنند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، علاقه‌مندان به حوزه‌های زیست فناوری پزشکی، ژنتیک، ویروس‌شناسی، میکروبیولوژی، زیست شناسی علوم آزمایشگاهی، اپیدیمولوژی، هماتولوژی، بانک خون و … از مخاطبان اصلی این رویداد هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت https://iranbio.info/en/ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا