صبح دل انگیز بورس تهران همراه با قدرت نمایی خریداران/شاخص کل ۴۹ هزار واحد رشد کر
صبح دل انگیز بورس تهران همراه با قدرت نمایی خریداران/شاخص کل ۴۹ هزار واحد رشد کر

ورس تهران امروز صبح با تقاضای شدیدی در صنایع دلاری رو به رو شده است و گروه فلزات اساسی و پتروشیمی در کانون توجه سرمایه گذاران هستند .

شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز با رشد ۴۹ هزار واحدی به کانال ۲میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی وارد شد.

صبح دل انگیز بورس تهران همراه با قدرت نمایی خریداران/شاخص کل ۴۹ هزار واحد رشد کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین، بورس تهران امروز صبح با تقاضای شدیدی در صنایع دلاری رو به رو شده است و گروه فلزات اساسی و پتروشیمی در کانون توجه سرمایه گذاران هستند .

شاخص کل بورس اوراق بهادار بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از آغاز معاملات با رشد ۲.۰۸ درصدی همراه شده است و پر قدرت به کانال ۲میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی ورود کرده است.

نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص گذاشتند و در بین تاثیرگذاران برتر خبری از سهام منفی تا ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار نمی باشد.

شاخص کل هم وزن نیز امروز هم به رشد خود ادامه داده است با رشد  ۱.۶۷ درصدی به سطح ۷۹۹ هزار واحدی رسیده است .

ارزش معاملات خرد در بازار سهام تا این لحظه از معاملات به ۴۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است و ارزش معاملات قابل قبولی برای معاملات بازار سهام می باشد.

همچنین بیشترین ارزش معاملات در بین صنایع متعلق به گروه فلزات اساسی و محصولات شیمایی می باشد و درخشش گروه فلزات اساسی در بازار امروز ناشی از افزایش ارزش معاملات آن است.

ورود پول حقیقی ها به بازار سهام همچنان ادامه دارد و حقیقی ها تا این لحظه از معاملات ۴۹۶ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند .

سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز امروز فاصله قابل قبولی با سرانه فروش آن ها دارد و تا اینجاس معاملات سرانه خرید ۳۲.۱ میلیون تومانی و سرانه فروش ۲۴.۷ میلیون تومانی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاين