ماجرای زورگیری از پلیس در باغ فیض چه بود؟
ماجرای زورگیری از پلیس در باغ فیض چه بود؟

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نوجوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه پلیس هنگام زورگیری از پلیس و ماموران کلانتری باغ فیض دستگیر شدند .

به گزارش زیرنویس،سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: با وقوع چند فقره زورگیری از شهروندان به ویژه نوجوانان در محدوده محله باغ فیض تهران با تهدید سلاح سرد توسط ۲ موتورسوار، مشخصات ظاهری متهمان جمع آوری و در پالایش اطلاعات به دست آمده محل های حضور سارقان و گروه سنی این افراد و مشخصات ظاهری متهمان به دست آمد.

این مقام انتظامی به حضور ماموران در محل های جرم خیر و گشت زنی های نامحسوس اشاره کرد و گفت: این گشت زنی ها ادامه داشت تا اینکه شامگاه ۹ اردیبهشت ماه هنگامی که تیم  عملیات کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در محدوده بلوار فلاح زاده تهران در تردد بودند، متهمان را در حال زاغ زنی مشاهده کردند.

 زورگیری از «پلیس»، سارقان را به دام انداخت

    رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در همین هنگام متهمان ماموران کلانتری را طعمه های خود قرار دادند و به سرعت با پارک موتورسیکلت به سمت ماموران حمله ور و قصد زورگیری و سرقت تلفن همراه ماموران را داشتند که در دام پلیس و عملیات پیش دستانه پلیس قرار گرفتند.

    سرهنگ گودرزی به عملیات موفق و مقتدارانه ماموران جوان کلانتری باغ فیض اشاره کرد و گفت:  دراین عملیات پلیسی به سرعت متهمان خلع سلاح  و زمین گیر شدند.

    این مقام پلیسی گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می شدند توقیف شد.

    رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۱۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

    سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه ۵ شاکی که اکثر آنها نوجوانان بودند شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

    منبع:گسترش نیوز