به گزارش خبرنگار زیرنویس: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه حرق در ساختمان مسکونی خیابان خیام گفت: ساعت ۳:۱۹ دقیقه بامداد روز ۲۵ دی ماه خبر آتش سوزی در ساختمانی واقع در خیابان خیام پایین تر ازمیدان محمدیه به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله ماموران ۴ ایستاگاه با تجهیزات کامل […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه حرق در ساختمان مسکونی خیابان خیام گفت: ساعت ۳:۱۹ دقیقه بامداد روز ۲۵ دی ماه خبر آتش سوزی در ساختمانی واقع در خیابان خیام پایین تر ازمیدان محمدیه به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله ماموران ۴ ایستاگاه با تجهیزات کامل در کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی در ادامه گفت: در لحظه ورود با ساختمان ۳ طبقه قدیمی روبرو شدیم که آتش از طبقات بالایی به سمت سقف ساختمان شعله ور شده بود، این ساختمان ۳ طبقه از قسمت حیاط تا طبقه ۲ محل نگهداری تعداد زیادی لوزام تولیدی کفش از قبل چسب، کارتن و … بود که همین موضوع باعث تشدید و شعله ور تر شدن آتش هم بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان پس از مشاهده وسعت حریق، عملیات را از کوچه های اطراف این ساختمان آغاز کردند و در کمترین زمان موفق به کنترل آتش شده و از سرایت آن با ساختمان های همجوار جلوگیری کردند.

وی گفت: محل حادثه شعله زنی و سپس لکه گیری شده و در ساعت ۶ بامداد تحویل عوامل مربوطه گردید، خوشبختانه هیچ مصدوم و فوتی را در این حادثه شاهد نبودیم.

ملکی در انتها با اشاره به نزدیک شدن سال  جدید و افزایش تولید محصولاتی مانند البسه، کیف و کفش و … در انبارها گفت: از شهروندان درخواست می کنیم با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و افزاییش تولیدات و محصولات، برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی و یا آتش سوزی حتما نکات ایمنی لازم مانند داشتن خاموش کننده و یا شلنگ آب در محیط کاری و کارگاه ها را  رعایت کرده و همچنین از انباشته کردن لوازمی که باعث ایجاد آتش و یا حریق می شوند خودداری کنند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.