واکنش تند النصری‌ها به حذف نواف العقیدی از تیم ملی عربستان
واکنش تند النصری‌ها به حذف نواف العقیدی از تیم ملی عربستان

هواداران النصر به حذف نواف العقیدی از تیم ملی عربستان توسط روبرتو مانچینی واکنش تندی نشان دادند.

 

- واکنش تند النصری‌ها به حذف نواف العقیدی از تیم ملی عربستان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سرمربی ایتالیایی، نواف العقیدی را از تیم ملی عربستان کنار گذاشته و این موضوع سبب خشم شدید هواداران النصر شده است.

روبرتو مانچینی در حاشیه نشست خبری پیش از دیدار با عمان در این خصوص، اظهار داشت: با رئیس فدراسیون در مورد اینکه نواف می‌خواهد برود، صحبت کردم. این سومین بار است که نواف در این زمینه با ما صحبت می‌کند و این مشکل بزرگی نیست.

وی ادامه داد: بازیکن جوانی که از حضور در تیم ملی امتناع می‌کند را درک نمی‌کنم. اینجا باشگاه نیست که اینگونه برخورد می‌کند. وضعیت بسیار عجیبی است و برای اولین بار بوده که با چنین چیزی مواجه می‌شوم. ۳ بار از نواف درباره ماندن در تیم ملی پرسیدم و وی هر بار گفت، می‌روم. به تصمیمات بازیکنان احترام می‌گذارم و دیگر با این بازیکن صحبت نخواهم کرد.

سرمربی تیم ملی عربستان عنوان کرد: مهمترین هدف ما این است تا فردا تمرکز خود را در بازی بالا ببریم. مشکل ما این است که بازیکنان زیادی داریم که در بازی‌های بین المللی زیادی حضور نداشتند، اما خودمان را به خوبی آماده کردیم. بازیکنان شاخصی در تیم ملی عربستان داریم و مطمئنم که برای کشور خود به خوبی می‌جنگند.

وی گفت: عربستان کشور مهمی است و می‌دانیم اگر بخواهیم به چیزی برسیم باید قوی باشیم. فوتبال بسیار عجیب بوده و ممکن است در ابتدا کار را خوب شروع نکنید، اما در پایان به قهرمانی برسید.

پس از این نشست و کنار گذاشتن نواف از تیم ملی عربستان، عبدالعزیز آل عمران یکی از اعضای هیات مدیره النصر در خصوص این موضوع واکنش نشان داد و گفت: شرم‌آور است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا