به گزارش زیرنویس ؛ محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره راه‌اندازی برنامه‌های «نقد و تحلیل سریال‌های نمایش خانگی» در رادیو و تلویزیون، به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر برنامه «کافه نقد» با هدف نقد و تحلیل سریال‌ها و برنامه‌ها چه در تلویزیون و چه در شبکه نمایش خانگی کلید خورده […]

به گزارش زیرنویس ؛ محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره راه‌اندازی برنامه‌های «نقد و تحلیل سریال‌های نمایش خانگی» در رادیو و تلویزیون، به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر برنامه «کافه نقد» با هدف نقد و تحلیل سریال‌ها و برنامه‌ها چه در تلویزیون و چه در شبکه نمایش خانگی کلید خورده است و پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: در شبکه نمایش خانگی هم آثار مناسبی داریم و هم آثاری که ممکن است ملاحظاتی برای خانواده داشته باشد و تلاش می‌شود همه این آثار معرفی و تحلیل شود. اگر اثری باشد که برای مخاطب مفید است به او توصیه شود و به صورت منصفانه‌ای نقد می‌شود.

افراسیابی درباره ملاحظات ساترا نسبت به این برنامه تصریح کرد: حتما یکی از ملاحظات ساترا این است که در برنامه‌های نقد و تحلیل سریال‌ها و برنامه‌های شبکه نمایش خانگی، تهیه کننده، کارگردان یا نویسنده اثری که قرار است درباره آن صحبت شود حضور داشته باشد تا اگر پرسش یا ابهام و یا نقدی مطرح می‌شود فرصت پاسخگویی به عوامل آن داده شود.

وی درباره نقدهای یک‌طرفه در برنامه‌های نقد و نبود عوامل آثار شبکه خانگی برای دفاع اظهار کرد: نظر ساترا این است که اگر عوامل اثر دارای مجوز ساترا در برنامه حضور نداشته باشند، این نقد منصفانه نیست و باید تلاش شود که از میان تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده سریال‌ها، یک نفر که شرایط حضور در برنامه‌ها را دارد، در برنامه دعوت شود تا از مدار انصاف خارج نشویم.

افراسیابی درباره طراحی برنامه‌های تلویزیونی نقد و تحلیل شبکه نمایش خانگی تاکید کرد: طبق اعلام رادیو نمایش، برنامه «کافه نقد» رادیو نمایش از شبکه سپهر تلویزیون و برخی پلتفرم‌ها و سکوها در شبکه نمایش خانگی به صورت تصویری پخش می‌شود و علاوه بر این برخی شبکه‌های تلویزیونی هم در حال طراحی برنامه‌های مستقلی برای نقد و تحلیل سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی هستند که به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره رویکرد ساترا برای برنامه‌های نقد و تحلیل گفت: تلاش داریم شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، نگاهی شفاف و منصفانه به شبکه نمایش خانگی داشته باشند تا در نهایت معرفی و تحلیل دقیقی انجام شود و مخاطب بتواند سریالی را که متناسب با ذوق و سلیقه‌اش است انتخاب کند.

این برنامه هر پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ با اجرای مهران ده‌نمکی پخش می‌شود.

 

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.