پرسپولیس چهارشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان می‌رود و قرار است این بازی پشت درهای بسته انجام شود. فلسفه بازی پشت درهای بسته قاعدتاً این است که تاکتیک تیم‌ها لو نرود و کم و بیش در همه جای دنیا هم شاهد آن هستیم (البته نه به شدت فوتبال خودمان) اما سؤال اینجاست که مگر […]

- اتفاق عجیب در بازی دوستانه پرسپولیس

پرسپولیس چهارشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان می‌رود و قرار است این بازی پشت درهای بسته انجام شود. فلسفه بازی پشت درهای بسته قاعدتاً این است که تاکتیک تیم‌ها لو نرود و کم و بیش در همه جای دنیا هم شاهد آن هستیم (البته نه به شدت فوتبال خودمان) اما سؤال اینجاست که مگر قرار است اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس شود که برنامه‌های تاکتیکی‌اش لو نرود؟ تازه سه بازیکن پرسپولیس با تیم ملی در قطر هستند و این تیم چند غایب دیگر هم مقابل پیکان دارد. در چنین شرایطی بازی پشت درهای بسته معنایی ندارد. البته شاید هم رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان خواسته این بازی پشت درهای بسته برگزار شود که ما بی‌خبریم اما همین‌قدر می‌دانیم که عنایتی با تیم امید در دو تورنمنت (مقدماتی المپیک و بازی‌های آسیایی) نتیجه نگرفت و بلافاصله سرمربی پیکان شد! 
پرسپولیس قرار است فردای بازی با پیکان هم برای برپایی اردویی ۱۰ روزه راهی امارات شود که احتمالاً در این اردو هم اوسمار ویرا موقتاً سرمربی است تا نفر جدید بیاید. فعلاً که هر روز یک نام برای نیمکت قرمزها مطرح می‌شود . در نهایت هواداران پرسپولیس که قطعاً دل‌شان بیشتر از مدیران برای تیم می‌سوزد، امیدوارند بهترین انتخاب انجام شود تا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال به مراتب بهتری را از مدافع عنوان قهرمانی ببینند.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.