کُری خوانی بازیکن سابق پرسپولیس: ایران قهرمان می‌شود
کُری خوانی بازیکن سابق پرسپولیس: ایران قهرمان می‌شود

خبرنگار ورزشی فارس، «ایران قهرمان می شود»، این کری خوانی جالب لیث نوبری، بازیکن سابق پرسپولیس در برنامه زنده شبکه الکاس قطر برای یاسر السباعی، کارشناس فوتبال سوری قبل از بازی امروز شاگردان قلعه نویی مقابل سوریه است. تیم ملی کشورمان ۱۷ بار مقابل سوریه بازی کرده که تنها یک بار ۵۰ سال پیش در […]

خبرنگار ورزشی فارس، «ایران قهرمان می شود»، این کری خوانی جالب لیث نوبری، بازیکن سابق پرسپولیس در برنامه زنده شبکه الکاس قطر برای یاسر السباعی، کارشناس فوتبال سوری قبل از بازی امروز شاگردان قلعه نویی مقابل سوریه است.

تیم ملی کشورمان ۱۷ بار مقابل سوریه بازی کرده که تنها یک بار ۵۰ سال پیش در سال ۱۹۷۳ مقابل این تیم شکست خورده است. ۱۱ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۵ بار ایران برنده شده است.

نوبری در برنامه زنده شبکه الکاس به طرف خبرنگار سوری رفت و با در دست گرفتن شال منقش به نام ایران برای او کری خوانی کرد و شعار «ایران قهرمان می شود» را سر داد.

در مقابل خبرنگاری سوری هم در پاسخ به کری خوانی کارشناس فوتبال ایرانی در شبکه الکاس، گفت: سوریا منصور یعنی سوریه پیروز می شود.

در زیر می توانید کری خوانی جالب این دو کارشناس فوتبال شبکه قطری را تماشا کنید.

پایان پیام/





منبع: فارس

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.