به تازگی سمینار داوران و کمک داوران لیگ برتر در نمک آبرود چالوس برگزار شد که در این سمینار دو سه روزه آخرین قوانین داوری به داوران آموزش داده شد و قضاوت‌های بحث بر انگیز هم مورد بررسی قرار گرفت. در حاشیه این سمینار از داوران و کمک داوران لیگ برتری تست آمادگی جسمانی گرفته […]

- فصل زمستانی؛ علت قبولی همه داوران در تست‌های آمادگی جسمانی!

به تازگی سمینار داوران و کمک داوران لیگ برتر در نمک آبرود چالوس برگزار شد که در این سمینار دو سه روزه آخرین قوانین داوری به داوران آموزش داده شد و قضاوت‌های بحث بر انگیز هم مورد بررسی قرار گرفت. در حاشیه این سمینار از داوران و کمک داوران لیگ برتری تست آمادگی جسمانی گرفته شد که همه داوران و کمک داوران لیگ برتری در تست‌های بعمل آمده قبول شدند و منعی برای ادامه قضاوت در بازی‌های لیگ برتر نخواهند داشت. جالب اینکه داور وسط لیگ برتری که اضافه وزن شدیدی داشت و حتی از سوی گزارشگران تلویزیونی به داور چاق معروف شده بود، هم در این تست قبول شد.

گفتنی است وزن داور در قبولی یا عدم قبولی او از سوی کمیته داوران نقشی ندارد و مهم این است که تست‌های آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران این خبر را تایید کرد و در این خصوص گفت: با توجه به شرایط مناسب بدنی داوران و همچنین شرایط مطلوب آب و هوایی در چالوس همه داوران تست‌های آمادگی جسمانی را به خوبی گذراندند و هیچ داوری در تست‌های آمادگی جسمانی مردود نشد.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.