یورگن کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل از لیورپول جدا می‌شود و زندگی برای هواداران قرمزها بعد از شنیدن این خبر به اندازه کافی سخت شده است. برای هرکسی جانشینی مربی آلمانی که در دوران حضورش در آنفیلد یک جام لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده، بسیار دشوار خواهد بود. گزارش‌های […]

- اتفاقی عجیب در تایلند؛ کلاهبرداری از هواداران لیورپول با نام ژابی آلونسو

یورگن کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل از لیورپول جدا می‌شود و زندگی برای هواداران قرمزها بعد از شنیدن این خبر به اندازه کافی سخت شده است. برای هرکسی جانشینی مربی آلمانی که در دوران حضورش در آنفیلد یک جام لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده، بسیار دشوار خواهد بود. گزارش‌های زیادی مبنی بر انتخاب ژابی آلونسو به عنوان گزینه اول جانشینی کلوپ منتشر شد و طبق گزارش اسپورت بایبل، کلاهبرداری خطرناکی با نام مربی فعلی بایرلورکوزن در اینترنت انجام شده است.

لیگ برتر در تایلند بسیار محبوب است و پلیس این کشور درمورد توطئه کلاهبردارانی که از حساب رسمی اینستاگرام آلونسو برای درخواست هزینه بلیت پرواز او به آنفیلد استفاده می‌کنند، هشدار جدی داده است. این هکرها درخواست ۶.۴۰ پوند کردند. بسیاری از هواداران لیورپول از اینکه هزینه پرواز سرمربی ۴۲ ساله بوندسلیگا را پرداخت کنند خوشحال خواهند شد، اما اداره تحقیقات مرکزی منطقه در فیسبوک به طرفدارانی که ممکن است این درخواست را جدی بگیرند هشدار داد. در بیانیه‌ای آمده است: «هواداران لیورپول، آرام باشید. ژابی هنوز سرمربی نیست، اما یک کلاهبردار قصد سوءاستفاده دارد.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.