ژاوی هرناندس به یکباره اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد. شکست سنگین خانگی این تیم مقابل ویارئال باعث شد تا ژاوی چنین تصمیمی بگیرد هرچند به گفته خودش از ابتدای فصل در این فکر بوده است. او روز گذشته اذعان داشت که چیزی نظرش را تغییر نخواهد داد و فشارهای […]

- دلیل اصلی جدایی ژاوی از بارسلونا فاش شد!

ژاوی هرناندس به یکباره اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد. شکست سنگین خانگی این تیم مقابل ویارئال باعث شد تا ژاوی چنین تصمیمی بگیرد هرچند به گفته خودش از ابتدای فصل در این فکر بوده است. او روز گذشته اذعان داشت که چیزی نظرش را تغییر نخواهد داد و فشارهای باشگاه آنقدر زیاد است که او را خسته و فرسوده کرده است.

در این میان، بورگوس دستیار سابق دیگو سیمئونه در اتلتیکو در مورد علت جدایی ژاوی از بارسا گفت: «به نظرم اتفاقات قبل از بازی با آنتورپ دلیل اصلی بوده است. ناهماهنگی عجیبی که در بارسلونا دیدم می‌تواند روی تصمیم ژاوی تاثیر گذاشته باشد. ژاوی لیست را بدون نام چند بازیکن اصلی فرستاد ولی قبل از سفر به بلژیک، با اصرار خوان لاپورتا بازیکنانی مانند گوندوغان و لواندوفسکی به فهرست اضافه شدند. بارسلونا به دو میلیون یوروی پیروزی برابر آنتورپ نیاز داشت و لاپورتا تصور می‌کرد بدون این بازیکنان پیروزی دشوار خواهد شد اما بارسا در نهایت آن بازی را باخت. فشار باشگاه به دلیل مشکلات مالی قابل درک است اما چنین حرکتی از سوی لاپورتا نوعی تحقیر کردن ژاوی جلوی تیم بود. به نظرم ژاوی بعد از این اتفاق برای جدایی مصمم‌تر شد. ثابت شد که در بارسلونا هماهنگی زیادی بین رئیس و مربی و کادر فنی وجود ندارد.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.