سازمان خصوصی‌سازی به دنبال فروش بخشی از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که آبی‌ها این بار یک کاندیدا را برای خرید سهام باشگاه خود دارند. امیر سالمی‌زاده، تاجر ایرانی‌الاصل ساکن قطر که یکی از مشترکین ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال بود و در نشست مشترک با علی خطیر از طرح ساخت ورزشگاه اختصاصی برای […]

- یک تاجر خواستار خرید سهام استقلال شد

سازمان خصوصی‌سازی به دنبال فروش بخشی از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که آبی‌ها این بار یک کاندیدا را برای خرید سهام باشگاه خود دارند.

امیر سالمی‌زاده، تاجر ایرانی‌الاصل ساکن قطر که یکی از مشترکین ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال بود و در نشست مشترک با علی خطیر از طرح ساخت ورزشگاه اختصاصی برای استقلال رونمایی کرده بود، این بار از طریق سازمان خصوصی‌سازی خواستار خرید سهام باشگاه استقلال شده است.

آن‌طور که شنیده می‌شود، نماینده این تاجر ایرانی جهت خرید سهام باشگاه استقلال در سازمان خصوصی‌سازی حضور پیدا کرده است تا مراحل ابتدایی برای عملی شدن این اتفاق رقم بخورد.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.