آقامیرزایی: پروتکل انتخاب ورزشکار باعث می‌شود بدون حاشیه به مسابقات کسب سهمیه اعزام شویم
آقامیرزایی: پروتکل انتخاب ورزشکار باعث می‌شود بدون حاشیه به مسابقات کسب سهمیه اعزام شویم

ملی‌پوش کایاک کشورمان گفت: پروتکلی که فدراسیون برای انتخاب ملی‌پوشان دارد باعث اعزام بهترین نفرات به مسابقات کسب سهمیه خواهد شد.

علی آقامیرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره تمریناتش در بندرانزلی گفت: تمرینات خوبی تحت نظر آرش بصارت‌دار در انزلی داریم و خدا را شکر شرایط خوب است و تمرینات را طبق برنامه جلو می‌بریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال فدراسیون شرایط خوبی در نظر گرفته و ورزشکاران می‌توانند با ذهن باز در محیط تمرینی خودش تمریناتش را انجام دهند. ما هم در بندرانزلی علاوه بر اینکه در کنار خانواده هستیم، تمرینات خود را در پیست انزلی دنبال می‌کنیم. تا اینجای کار شرایط خوبی داشتیم و روند آمادگی‌مان رو به پیشرفت بوده است.

المپین قایقرانی ایران در المپیک توکیو با اشاره به شرایط سختی که برای مسابقات کسب سهمیه دارد، بیان کرد: المپیک و مسابقات کسب سهمیه شرایط خاص خود را دارد و همه تیم‌ها با توجه به نفرات محدودی که انتخاب می‌شوند با بهترین شرایط خود می‌آیند. در دوره گذشته من توانستم با کسب جایگاه اول سهمیه کسب کنم اما هر دوره شرایط خودش را دارد. همه تلاش ما این است که بتوانیم با قدرت برای مسابقه آماده شویم و در کنار آن با همه توان در مسابقه حاضر شویم بتوانیم سهمیه را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به دستورالعمل فدراسیون برای انتخاب ورزشکاران اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک اظهارداشت: اقدام بسیار خوبی که فدراسیون امسال در نظر گرفت، پروتکل انتخاب ورزشکاران بود. به نظرم این مدل مشابه کشورهای قدرتمند قایقرانی است که اولا باعث پیشرفت قایقرانان می‌شود و در کنار آن بهترین نفرات بدون حاشیه برای اعزام به مسابقات انتخاب خواهند شد.

آقامیرزایی همچنین گفت: به امید خدا با تلاشی که همه ورزشکاران، مربیان و کادر فدراسیون انجام می‌دهند، بتوانیم در مسابقات سهمیه المپیک خوش بدرخشیم و مزد زحماتمان را بگیریم.

پایان پیام/

منبع: فارس

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.