به گزارش زیرنویس، فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته یازدهم بهمن ماه نوزادی در پیاده رو یکی از خیابان‌های تبریز رها شده بود. وی افزود: این نوزاد دیشب ساعت ۲۳/۳۰ و طی تماس مردم با ماموران تلاشگر کلانتری ۱۵ ، بلافاصله اقدامات لازم در خصوص تحویل […]

به گزارش زیرنویس، فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته یازدهم بهمن ماه نوزادی در پیاده رو یکی از خیابان‌های تبریز رها شده بود.

وی افزود: این نوزاد دیشب ساعت ۲۳/۳۰ و طی تماس مردم با ماموران تلاشگر کلانتری ۱۵ ، بلافاصله اقدامات لازم در خصوص تحویل نوزاد دختر رها شده انجام و تحویل شیرخوارگاه بهزیستی استان شد.

صحاف با بیان این‌که، نام رها برای این نوزاد دختر انتخاب شده است، افزود: نوزاد در شیرخوارگاه بهزیستی پذیرش و بلافاصله آزمایشات اولیه انجام گرفت و اکنون حال عمومی نوزاد نیز خوب است و در صحت و سلامت کامل در شیرخوارگاه احسان به سر می‌برد .

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پروتکل های بهزیستی ویژه نوزادان رها شده در خیابان، در نخستین اقدام برای سلامتی کودک اقدام و مددکاران ذیربط در شیرخوارگاه احسان، شرایط جسمی و سلامتی نوزاد را پیگیری می کنند.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.