به گزارش زیرنویس، با ابلاغ یک دستورالعمل در حوزه ساماندهی واگذاری شناسه ارتباطی امکان پیگیری جرائم و کلاهبرداری‌ها از طریق درگاه‌های ارائه دهنده خدمات فضای مجازی محقق می‌شود. صبح امروز دستورالعمل ساماندهی واگذاری شناسه ارتباطی برای جلوگیری از سوء استفاده از شناسه‌های ارتباطی و امکان پیگیری جرایم و کلاهبرداری‌های صورت گرفته از این طریق در […]

به گزارش زیرنویس، با ابلاغ یک دستورالعمل در حوزه ساماندهی واگذاری شناسه ارتباطی امکان پیگیری جرائم و کلاهبرداری‌ها از طریق درگاه‌های ارائه دهنده خدمات فضای مجازی محقق می‌شود.

صبح امروز دستورالعمل ساماندهی واگذاری شناسه ارتباطی برای جلوگیری از سوء استفاده از شناسه‌های ارتباطی و امکان پیگیری جرایم و کلاهبرداری‌های صورت گرفته از این طریق در سکوها و درگاه‌های ارائه دهنده خدمات فضای مجازی به دستگاهی‌های متولی ابلاغ شد.

طبق گزارش فارس، بر اساس این دستورالعمل هر شهروند ایرانی اگر بدون طی مراحل قانونی اقدام به واگذاری یا در اختیار قرار دادن شماره همراه خود به فردی دیگری نماید عواقب هرگونه سواستفاده و کلاهبرداری از طریق آن شماره بر عهده مالک اصلی است، در اینفوگرافی زیر می‌توانید روند اجرایی این دستورالعمل را مشاهده کنید.

عواقب کلاهبرداری با شماره همراه بر عهده کیست؟ / اینفوگرافیک

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.