به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش سرقت طلاجات شهروندان در محدوده «جنت آباد» دستگیری سارق یا سارقان را تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ این محله بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند. وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد روز گذشته […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش سرقت طلاجات شهروندان در محدوده «جنت آباد» دستگیری سارق یا سارقان را تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ این محله بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد روز گذشته حین گشت زنی در این محدوده متهم را مشاهده و با تعقیب متهم مخفیگاه وی شناسایی شده و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتری دوم تصریح کرد: ماموران با اخذ حکم قضایی وارد مخفیگاه شده موفق به دستگیری متهم و کشف طلاجات سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ مافی با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.