چشم‌خوانی چیست و چطور بفهمیم طرف مقابل دروغ می‌گوید؟
چشم‌خوانی چیست و چطور بفهمیم طرف مقابل دروغ می‌گوید؟

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، طبق فرمول چشم خوانی، خطوط و جهت نگاه، پلک زدن، رسا یا نارسا بودن ابرو و اینکه چشم‌ها دقیقا به کدام جهت با چه کلماتی سوق پیدا می‌کنند؛ همگی فاکتورهای اصلی محسوب می‌شوند. اینکه چشم‌ها چه زمانی خارج از حد معمول عمل می‌کنند، در واقع […]

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، طبق فرمول چشم خوانی، خطوط و جهت نگاه، پلک زدن، رسا یا نارسا بودن ابرو و اینکه چشم‌ها دقیقا به کدام جهت با چه کلماتی سوق پیدا می‌کنند؛ همگی فاکتورهای اصلی محسوب می‌شوند.

اینکه چشم‌ها چه زمانی خارج از حد معمول عمل می‌کنند، در واقع کلید ماجرا است.

تماس چشمی طولانی مدت نشانه چیست؟

تماس چشمی خوب ۶۰ تا ۷۰ درصد از ۱۰۰ درصد زمان نگاه کردن است و در این محدوده نشان می‌دهد شخصی شما را دوست دارد، قابل اعتماد است و حتی نشان می‌دهد باهوش است.

از لحاظ علمی فنیل اتیلامین، ماده شیمیایی مسوول احساس جذابیت و همچنین هورمون عشق اکسی توکسین را آزاد می‌کند.

اگر کسی ارتباط چشمی خوبی با شما داشته باشد یعنی در تلاش است تا رابطه خوبی ایجاد کند.

 

تماس چشمی طولانی مدت نشانه چیست؟

اما تماس چشمی طولانی مدت می‌تواند نوعی تهدید باشد، تهدیدی که بسیاری می‌توانند به راحتی آن را از پدران ناامید تشخیص دهند. باعث می‌شود افراد عمدا احساس ناراحتی کنند. این می‌تواند اشتباهی باشد که بسیاری از مردان هنگام نگاه کردن به زنان نیز مرتکب آن می‌شوند، زیرا به راحتی ترسناک می‌شوند.

 

تماس چشمی طولانی مدت نشانه چیست؟

نکته جالب خیره شدن طولانی پس از گفتن یک دروغ است.

رایج‌ترین روشی که مردم فکر می‌کنند می‌توانند دروغگو را تشخیص دهند این است که در حالی که دروغ می‌گویند، نگاهشان را برمی‌گردانند.

اما مطالعات نشان داده است که یک دروغگو در واقع بیشتر از یک حقیقت گو در تماس چشمی است.

برای اینکه بفهمید کسی به تازگی به شما دروغ گفته است، ببینید آیا بعد از آن تماس چشمی شدیدی برقرار می‌کند یا خیر. آنها این جبران بیش از حد را هم برای متقاعد کردن شما و هم برای بررسی چهره شما برای نشانه های باورپذیری انجام می‌دهند.

 

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.