به گزارش زیرنویس، به گزارش زیرنویس، عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان اظهار داشت: ساعت ۷ دقیقه بامداد جمعه تصادف پژو ۲۰۶ با ۲۰۶ در اتوبان ذوب آهن روبروی پل زندان به اورژانس گزارش شد. وی با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل تصادف گفت: در این حادثه ۴ نفر شامل ۲ […]

به گزارش زیرنویس،

به گزارش زیرنویس، عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان اظهار داشت: ساعت ۷ دقیقه بامداد جمعه تصادف پژو ۲۰۶ با ۲۰۶ در اتوبان ذوب آهن روبروی پل زندان به اورژانس گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل تصادف گفت: در این حادثه ۴ نفر شامل ۲ مرد و یک خانم و یک کودک دختر مصدوم و یک خانم ۸۰ سال فوت کرد.

عابدی تصریح کرد: مصدومان تصادف به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان ادامه داد: در تصادفی دیگر ساعت ۲ و ۳۸ دقیقه بامداد واژگونی پراید و حریق خودرو در فلاورجان روستای گلگون به اورژانس گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ عنوان کرد: در این حادثه یک جوان ۱۷ ساله مصدوم و ۳ مرد ۲۰ ساله فوت کردند.

عابدی خاطرنشان کرد: مصدوم حادثه منتقل به بیمارستان امام فلاورجان منتقل شد.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.