بعد از انتخاب اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس،این مربی برزیلی نام یک دستیار تمرین دهنده و یک مربی گلرها را به باشگاه معرفی کرد تا کارهای مربوط به جذب آن ها انجام شود. مدیران باشگاه پرسپولیس طی چند روز اخیر پیگیر مذاکره با این دو دستیار بودند و شنیده‌ها حاکی از آن […]

- زمان ورود مربیان جدید پرسپولیس به ایران مشخص شد

بعد از انتخاب اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس،این مربی برزیلی نام یک دستیار تمرین دهنده و یک مربی گلرها را به باشگاه معرفی کرد تا کارهای مربوط به جذب آن ها انجام شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس طی چند روز اخیر پیگیر مذاکره با این دو دستیار بودند و شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات خوبی هم بین باشگاه پرسپولیس و دستیاران مدنظر اوسمار انجام شده است. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد مربیان جدید پرسپولیس به زودی و ابتدای هفته آینده به تهران می‌آیند تا رسما کار خود را شروع کنند.

اردوی پرسپولیس در دبی شنبه به پایان می‌رسد و کاروان این تیم به تهران باز خواهند گشت.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.