بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به صداوسیما
بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به صداوسیما

طی روزهای اخیر بازگشت رضا رشیدپور و همچنین محمدرضا گلزار به عرصه اجرا در تلویزیون، به شکل‌های مختلف مطرح و درباره آن اظهار نظر شده است؛ رسانه‌ها در روزهای اخیر از بازگشت این دو چهره شناخته‌شده به تلویزیون خبر دادند و برخی حتی جزییات برنامه‌هایشان را هم اعلام کردند؛ با این همه خبر هنوز از سوی معاونت سیما یا شبکه پخش‌کننده به تایید رسمی نرسیده است؛ اما در شرایطی که امروز خبرگزاری صداوسیما هم خبر را منتشر کرده است، به نظر می‌رسد، باید بازگشت این دو را به صداوسیما تا حد زیادی قطعی دانست.

  بعد از خبری که محمدرضا گلزار اخیرا در حضور یکی از طرفدارانش اعلام و عنوان کرد که با اجرای یک برنامه با محوریت پانتومیم به تلویزیون برمی‌گردد، این خبر با بازتاب‌های فراوانی در فضای‌ مجازی همراه شد. عده‌ای مخالفت کردند و گروهی دیگر با اشاره به لزوم بازگشت چهره‌ها به تلویزیون، چنین رویکردی را راهکاری مناسب برای بازگرداندن مخاطبان به تلویزیون دانستند.

به گزارش زیرنویس، پس از گذشت چند روز از انتشار این خبر و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، رسانه‌های رسمی هم وارد عمل شدند و هرکدام در گفت‌وگو با یکی از عوامل برنامه‌های رشیدپور و یا گلزار، درصدد اعلام جزییات بیشتر برآمدند.

محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور با چه برنامه هایی به تلویزیون باز میگردند؟

بر این اساس، قرار است جواد فرحانی ـ تهیه‌کننده ـ که پیشتر برنامه «برنده باش» را با اجرای محمدرضا گلزار تولید کرده بود، تهیه برنامه‌ای جدید با اجرای این بازیگر را عهده‌دار شود. او بعد از گذشت چند سالی از تولید و پخش مسابقه «برنده باش» و توقف ناگهانی آن، حالا سراغ یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم رفته است؛ ضمن اینکه فرحانی این روزها ساخت مسابقه «ستاره‌ساز» را هم در تلویزیون عهده‌دار است.

آخرین اجرای محمدرضا گلزار هم در صداوسیما به همان «برنده باش» در شبکه سه برمی‌گردد که پس از اشکالات فقهی مطرح‌شده درخصوص این مسابقه و تعطیلی آن، گلزار مسابقه‌ای مشابه آن با نام «هفت خان» را در شبکه نمایش خانگی اجرا کرد که البته در جذب مخاطب توفیق چندانی نداشت. حالا برنامه جدید گلزار با نام «پانتولیگ» هم قرار است یک مسابقه تلویزیونی البته با محوریت پانتومیم باشد.

درهای باز صداوسیما به روی رشیدپور و گلزار
مسابقه برنده باش

اما معاون سیما که در روزهای گذشته برای شرکت در مراسم تجلیل از خبرنگاران حاضر شده بود، در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون، بدون نام بردن از این دو نفر، گفته بود که نمی‌توانیم در همکاری چهره‌ها با صداوسیما همه را با یک چوب بزنیم چون هر کدام یک فرد متفاوت هستند.

برمهانی با تاکید بر تولید برنامه‌هایی با مخاطب عام خاطرنشان کرده بود، حتما مخاطب عام مدنظر بوده و طبیعی است وقتی ما برای عموم مردم ایران برنامه سازی می کنیم، باید بدانیم که در طی سال‌های گذشته در حوزه نمایشی و غیرنمایشی بخشی از دغدغه‌های آنها نادیده گرفته شده است.

بیشتر بخوانید
معجزه دیدار با اموات | زیارت اهل قبور چه تاثیری بر ما می‌گذارد؟

از طرفی تولید سری جدید مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور هم در گفت‌وگو با یکی از عوامل اعلام شده است؛ خبری که اگرچه به تایید رسمی تلویزیون نرسیده است اما تکذیب هم نشده است.

درهای باز صداوسیما به روی رشیدپور و گلزار

عنوان شده است سری جدید مسابقه «سیم آخر»، با طراحی جدید در مدل مسابقه و همین‌طور دکور و محتوای جدید در حال تولید است و به‌زودی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت. این برنامه سال ۹۹ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان روی آنتن رفت؛ مسابقه‌ای که عنوان شده بود از یک مسابقه تلویزیونی به نام «بوم» کپی شده‌ و در دیگر کشورهای دنیا هم مشابه آن پخش شده است.

رضا رشیدپور بعد از برنامه صبحگاهی و پربیننده «حالا خورشید»، سراغ اجرای مسابقه سرگرم‌کننده «سیم آخر» رفت؛ البته او بعد از این مسابقه مطرح کرده بود که اصلا آدم جذابی برای سرگرمی نیست و علاقه به این دارد که باز هم در حوزه اجتماعی برنامه بسازد.

بیشتر بخوانید
راز شیرهای سنگی بالای قبرها چیست؟

در مسابقه «سیم آخر» در هر قسمت دو تیم سه نفره با هم رقابت می‌کنند، رقیب هر تیم سه نفره، چهار بمب مسابقه و گروه مقابل است که باید سعی کنند در هر مرحله با پاسخ صحیح به سؤال مربوط به هر بمب، آن‌ها را خنثی کنند. حال باید دید سری جدید هم از همین فرمول تبعیت می‌کند یا با تغییراتی همراه است.

مبع:ایسنا

عفاف و حجاب در ساحل مازندران به گِل نشست ۰۶ مهر ۱۴۰۲

اینجا دین هم درخطر استعفاف و حجاب در ساحل مازندران به گِل نشست

مشاورین املاکی که مشتریان خود را نقره‌داغ می‌کنند ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

نقدی بر رشد قارچ‌گونه مشاورین املاکمشاورین املاکی که مشتریان خود را نقره‌داغ می‌کنند

آهنگ دافی روح و روان کودکان را نشانه گرفته است ۰۸ شهریور ۱۴۰۲

پیرامون کمپین تبلیغاتی دافیآهنگ دافی روح و روان کودکان را نشانه گرفته است

جاده‌هایی که کولبران را به بهشت خواهد برد ۰۸ مهر ۱۴۰۲

جاده مخصوص کولبرهاجاده‌هایی که کولبران را به بهشت خواهد برد

رسانه و رسالت خبرنگاری فراموش شده ۰۸ مهر ۱۴۰۲

به بهانه رسانه‌ای شدن خودکشی پسر بیرانوندرسانه و رسالت خبرنگاری فراموش شده

بیشتر بخوانید
کشف ۲ پیکرک سفالی در شوش
به این نوشته از ۶ چند امتیاز می دهید؟