به گزارش زیرنویس؛سرهنگ عبداله چولکی اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت پلیس های تخصصی برگزار شد. ایرنا در خبری نوشت وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۶ […]

- هشدار به پایتخت نشینان؛ تهران رکورددار بیشترین فعالیت شرکت‌های هرمی

به گزارش زیرنویس؛سرهنگ عبداله چولکی اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت پلیس های تخصصی برگزار شد.

ایرنا در خبری نوشت وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۶ روز در اواسط بهمن ماه سال جاری از در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد، افزود: با تلاش کارآگاهان این حوزه در این خصوص تعداد ۱۷۸ نفر دستگیر و همچنین تعداد ۱۰ شرکت بازاریابی شبکهای غیرمجاز و ۱۰ مکان دسیسه های هرمی پلمب شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری تصریح کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات مربوط به استان های غرب تهران، تهران بزرگ، البرز و خراسان رضوی است.

پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه فعالیت شرکت های هرمی طبق قانون ممنوع است، تصریح کرد: وعده پرداخت سودهای کلان بابت معرفی زیر مجموعه از سوی گردانندگان (لیدرهای) این قبیل شرکت ها، پوچ و فریبکارانه است و افراد جویای کار نباید در دام این گونه شیادان بیفتند.

وی گفت: ضمناً شرکت های بازاریابی شبکه ای مجاز به فعالیت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت به آدرس www.enamad.ir می باشند که هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه نمایند .

سرهنگ چولکی در پایان از هموطنان خواست که از پرداختن به فعالیت هایی که دریافت سود آن منوط به وارد کردن اعضای جدید است، جدا خودداری کنند و موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰درمیان بگذارند.

۴۷۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین