توصیف جالب گولسیانی از پرسپولیس با نبود بیرانوند!
توصیف جالب گولسیانی از پرسپولیس با نبود بیرانوند!

مدافع پرسپولیس می‌گوید تیمش به برد برابر تراکتور نیاز داشته است.

 

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: برد بسیاری مهمی برای ما بود زیرا مشکلاتی از جمله نبود تماشاگران داشتیبم و هواداران ما منتظر بردهای ما بودند.

وی درباره کارکردن با اوسمار بیان کرد: فکر نمی‌کنم فشاری روی اوسمار باشد زیرا او یک سال و نیم است که در پرسپولیس حضور دارد و هواداران او را می‌شناسند. ما وارد دوره جدیدی شدیم و کار زیادی داریم. خوشحالم که با اوسمار کار می‌کنم و اینجا هستم. هر کسی که در این تیم قرار دارد، این تصمیم را گرفته که سخت کار کند. ما همه پرسپولیسیم و برای این تیم زحمت می‌کشیم.

مدافع پرسپولیس درباره محرومیت بیرانوند در دیدار با ذوب‌آهن گفت: او با کارت زردی که گرفت، در بازی بعد حضور نخواهد داشت. البته که این موضوع تراژدی نیست زیرا ما تیمی قوی هستیم و بازیکنان خوبی هم داریم.

 

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.