روابط عمومی باشگاه سایپا نوشت: با ابقای سعید رجبی کاپیتان سابق تیم فوتبال سایپا و آقای گل فوتسال ایران در تاریخ جام های جهانی در مدیریت آکادمی فوتبال سایپا و تایید دکتر محمد محمدی مدیرعامل باشگاه، مربیان تیم‌های پایه فوتبال برای فصل جدید مشخص شدند. بر این اساس، مهدی توتونچی که سابقه سرمربیگری امیدهای نیروی […]

- مجری تلویزیون سرانجام سرمربی شد!

روابط عمومی باشگاه سایپا نوشت: با ابقای سعید رجبی کاپیتان سابق تیم فوتبال سایپا و آقای گل فوتسال ایران در تاریخ جام های جهانی در مدیریت آکادمی فوتبال سایپا و تایید دکتر محمد محمدی مدیرعامل باشگاه، مربیان تیم‌های پایه فوتبال برای فصل جدید مشخص شدند.

بر این اساس، مهدی توتونچی که سابقه سرمربیگری امیدهای نیروی زمینی و مربیگری در تیم امید سایپا را نیز در کارنامه داشت به عنوان سرمربی امیدهای سایپا معرفی شد.کامی سلسله که فصل گذشته هدایت تیم نوجوانان سایپا را برعهده داشت در این فصل در یک رده بالاتر بعنوان سرمربی تیم جوانان فعالیت خواهد کرد.

سرمربی قهرمان تیم نونهالان سایپا در فصل گذشته لیگ برتر تهران نیز به یک رده بالاتر نقل مکان کرد تا در رده نوجوانان سکانداری کند. همچنین امیر امیری سرمربی فصل گذشته تیم پارسیان که با این تیم نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران را جشن گرفت در این فصل هدایت نارنجی پوشان نونهال را برعهده خواهد داشت.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.