کورس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ جذاب‌تر شده و پیشکسوت‌های دو تیم هرکدام تیم محبوبشان را شانس اصلی قهرمانی معرفی می‌کنند. شاهین بیانی، کاپیتان سابق باشگاه استقلال معتقد است که نتایج لیگ در دست آبی‌پوشان قرار دارد و آنها هستند که تعیین می‌کنند چه […]

- پرسپولیس تیم خوبی است و در بازی بعدی هم موفق می‌شود/ این بازی‌ها دیگر برایم اهمیتی ندارد

کورس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ جذاب‌تر شده و پیشکسوت‌های دو تیم هرکدام تیم محبوبشان را شانس اصلی قهرمانی معرفی می‌کنند.

شاهین بیانی، کاپیتان سابق باشگاه استقلال معتقد است که نتایج لیگ در دست آبی‌پوشان قرار دارد و آنها هستند که تعیین می‌کنند چه تیمی قهرمان است.

گزیده صحبت‌های شاهین بیانی را درخصوص کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس در زیر بخوانید:

  • {استقلال و نساجی} نتایج در دست استقلال خواهد بود و پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است ولی امیدوارم که این هفته استقلال در سخت‌ترین بازی پیروز شود و همه چیز در دست خود استقلالی‌ها بماند.
  • {بازگشت سیلوا} مشکل استقلال قلب دفاع بود که با بازگشت این بازیکن نکونام می‌تواند مشکل را حل بکند.
  • {انتقادات‌ها از سبک بازی استقلال} بعد از سال‌ها که بگذرد نمی‌گویند چطور قهرمان شدیم و فقط قهرمانی در یاد می‌ماند، زمان فرهاد مجیدی هم استقلال سخت گل می‌خورد و حتی بدون باخت بود در لیگ و الان هم می‌گویند تیم مجیدی قهرمان شد، امیدوارم این اتفاق برای نکونام هم رقم بخورد.
  • {تمجید از عملکرد نکونام} این تیم در ابتدای فصل ریزش بازیکن داشت و بازیکنانی که می‌خواست را برای نکونام نگرفتند، یک بازیکن ملی‌پوش در ترکیب استقلال حضور ندارد و نکونام و شاگردانش کار بزرگی انجام دادند.
  • {دیدارهای یک چهارم نهایی جام حذفی} بعد از حذف استقلال دیگر بازی‌ها را دنبال نمی‌کنم و برایم اهمیتی ندارد، امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شده و قهرمانی در آسیا را تکرار کند.
  • {شرایط پرسپولیس} پرسپولیس تیم خوبی است و قطعا در بازی آینده هم با موفقیت برگزار می‌کند، اما اختیار قهرمانی در دست استقلال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قهرمانی این فصل حتی از قهرمانی بدون شکست استقلال هم دلچسب‌تر است/ لابی‌هایی که می‌شود، به ضرر استقلال است

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.