علیرضا بیرانوند درباره خصوصیت اخلاقی عیسی آل‌کثیر در برنامه فوتبال ۳۶۰ به عادل فردوسی‌پور گفت: من فکر کنم بخاطر کم حرفی‌اش در سپاهان به مشکل خورد. آمارش را از چند بازیکن تیم ملی درآوردم که واقعا کم‌حرف است. این چند سالی هم در پرسپولیس می‌آید و می‌رود و با وحید امیری خیلی رفیق است. سپس […]

- سکوت آل‌کثیر در مورد یحیی گل‌محمدی شکست/ کنایه‌ بیرانوند به مهاجم پرسپولیس؛ آمارش را درآوردم!

علیرضا بیرانوند درباره خصوصیت اخلاقی عیسی آل‌کثیر در برنامه فوتبال ۳۶۰ به عادل فردوسی‌پور گفت: من فکر کنم بخاطر کم حرفی‌اش در سپاهان به مشکل خورد. آمارش را از چند بازیکن تیم ملی درآوردم که واقعا کم‌حرف است. این چند سالی هم در پرسپولیس می‌آید و می‌رود و با وحید امیری خیلی رفیق است.

سپس آل‌کثیر درخصوص اختلاف با مورایس در سپاهان افزود: اتفاقا سر کم حرف بودنم با مورایس به اختلاف خوردم. به من می‌گفت چرا با بچه‌ها نمی‌جوشی و من هم به او گفتم سیستم و فاز من این شکلی است. من به سپاهان آمدم تا فوتبال بازی کنم نیامدم که بگم و بخندم. چه کار به اخلاق من داری؟ شخصیت من اینطوری است.

بیرانوند در این بین با خنده و شوخی به کم‌حرفی آل‌کثیر کنایه زد و گفت: شاید هم کسی با او حال نمی‌کند.   

آل‌کثیر در پاسخ به اینکه به دلیل حضور شهریار مغانلو و کاوه رضایی رقابت برای حضور در ترکیب خیلی شدید بود و به او خیلی بازی نمی‌رسید توضیح داد: همان موضوع باعث موفقیت تیم شد چون همه انگیزه داشتند.

بیرانوند در این بین به کنایه گفت: هرچی مهاجم‌ در ایران بود در این تیم جمع شدند.

سپس مهاجم پرسپولیس ادامه داد: همان اول کار من درست نشد و ۴بازی کلا نبودم و وقتی به بازی رفتم گل زدم و آنجا هم خیلی اذیت شدم.

آل‌کثیر در مورد اینکه آیا سپاهان بخاطر سقف قرارداد تصمیم گرفت از بین او و کاوه رضایی یکی را بفروشد گفت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. به من زنگ هم نزدند و گفتند مازاد هستی. صبحش آنجا بودم و گفتند رضایت بده و رضایت دادم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به اینکه اگر یحیی گل‌محمدی می‌ماند باز هم به این تیم برمی‌گشت؟ جواب داد: پرسپولیس را مدیون آقا یحیی هستم و اگر او بود هم برمی‌گشتم.       

 بیشتر بخوانید: بیرانوند: پیشنهاد توهین‌آمیز به سروش رفیعی در قطر دردآور است/ با این بازیکن استقلال ارتباط نزدیکی دارم!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.