به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد، در راستای اجرای بند «۲» تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی مستیقماً به حساب ذینفع نهائی (حسب مورد سرپرست خانوار) مبالغ مستمری براساس شناسه ملی اعلامی از سوی سازمان بهزیستی کل کشور به حساب مددجویان این سازمان واریز […]

- خبر مهم سازمان هدفمندی برای مستمری‌بگیران/ ۳ میلیون تومان به حساب این افراد واریز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد، در راستای اجرای بند «۲» تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی مستیقماً به حساب ذینفع نهائی (حسب مورد سرپرست خانوار) مبالغ مستمری براساس شناسه ملی اعلامی از سوی سازمان بهزیستی کل کشور به حساب مددجویان این سازمان واریز و از ساعت۲۴ روز دو شنبه ۲۱ خرداد ماه قابل برداشت است.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: خاطر نشان میدارد حسب اجرای بند مذکور، مستمری مددجویان کمیته امداد به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و از طریق آن سازمان به حساب مددجویان تحت پوشش واریز خواهد شد.

رقم حقوق مستمری بگیران بهزیستی

این عدد برای خانوار یک نفره ۹۹۳۷۲۰، خانوار دو نفره ۱۴۱۹۶۰۰، خانوار سه نفره ۱۹۸۷۴۴۰، خانوار چهار نفره ۲۵۵۵۲۸۰و خانوارهای ۵ نفر و بیشتر ۳۱۲۳۱۲۰ تومان است، لازم به ذکر است تا پیش از شروع سال جاری و در سنوات گذشته مستمری مددجویان از طریق سازمان بهزیستی واریز می شد، ولی بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مبنی بر واریز به حساب ذینفع نهایی از فروردین ماه واریز مستمری به حساب مددجویان عزیز از طریق سازمان هدفمندی صورت گرفته است.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.