اقدام عجیب یک پیشکسوت صدای استقلالی معروف را درآورد
اقدام عجیب یک پیشکسوت صدای استقلالی معروف را درآورد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره نامه ای که دو روز پیش برخی پیشکسوتان استقلال خطاب به وزیر ورزش و جوانان منتشر کردند و در آن قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال بردند گفت: من اطلاع نداشتم و اگر می‌دانستم آن را امضا می‌کردم و این گلایه را از آقای علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال دارم […]

- اقدام عجیب یک پیشکسوت صدای استقلالی معروف را درآورد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره نامه ای که دو روز پیش برخی پیشکسوتان استقلال خطاب به وزیر ورزش و جوانان منتشر کردند و در آن قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال بردند گفت: من اطلاع نداشتم و اگر می‌دانستم آن را امضا می‌کردم و این گلایه را از آقای علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال دارم که چرا ما در جریان نگذاشت. من با متن آن نامه موافقم. فکر می‌کنم یک مقدار صبر کنیم تا تکلیف مبارزه با فساد و آن داور‌هایی که خداداد افشاریان در اعترافات خود نام شان را برده مشخص شود و بعد راحت‌تر می‌توان صحبت کرد. من منتظر اخبار بهتری هستم. منتظرم ببینم کدام داور‌ها بودند و به چه تیمی بیشتر سود رسانده اند.

متن کامل گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.