به گزارش زیرنویس، سرهنگ”صادق ضرونی سرکلانتر یکم  پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی قدرت نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش بنام منطقه در یکی از رستوران های بلوار دانشجو، با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این متهم شناسایی گردید و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی متهم […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ”صادق ضرونی سرکلانتر یکم  پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی قدرت نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش بنام منطقه در یکی از رستوران های بلوار دانشجو، با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این متهم شناسایی گردید و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی متهم در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم قبل از حضور پلیس، از محل متواری شده بود غافل از اینکه فرار از دست قانون امکان پذیر نیست و پلیس با این مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد.

این مقام  انتظامی ابراز داشت : متهم به اتهام درگیری دسته جمعی ،تهدید و ورود به عنف، تخریب خودرو، استفاده استفاده از سلاح گرم و سرد و همچنین ایجاد رعب و وحشت تحت تعقیب بود.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به عنف و درگیری با شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی شد.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.