حضور قاضی‌زاده‌ هاشمی در برنامه صف اول
حضور قاضی‌زاده‌ هاشمی در برنامه صف اول

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه صف اول اظهار کرد: ۵ دوره در مجلس بودم و رزومه من در فضای مجازی وجود دارد. من یک پدر، استاد دانشگاه، مجری قانون و رئیس بنیاد شهید هستم. کار‌های تحقیقات زیادی داشتم. نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: فوریت را اقتصاد می‌دانم، اما اولویت خانواده است. در همه حوزه‌های […]

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه صف اول اظهار کرد: ۵ دوره در مجلس بودم و رزومه من در فضای مجازی وجود دارد. من یک پدر، استاد دانشگاه، مجری قانون و رئیس بنیاد شهید هستم. کار‌های تحقیقات زیادی داشتم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: فوریت را اقتصاد می‌دانم، اما اولویت خانواده است. در همه حوزه‌های کلان مدیریتی کشور و در قوای مختلف حاضر بودم و احاطه خوبی به مشکلات کشور دارم.

او ادامه داد: یکی از مسائل پیچیده که مورد تاکید هم بوده واگذاری امور به مردم است. در بنیاد شهید موفق شدیم، بخشی که مربوط به مردم بود را به آن‌ها بازگردانیم. برخورد با مسائل ریشه‌ای باید ریشه‌ای باشد.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.