قیمت خودرو امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۲ طبق پیش‌بینی روز گذشته، آرام نگرفت و با شیب نسبتاً بیشتری رو به افزایش گذاشت و هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی این افزایش را تجربه کردند.

 

به گزارش زیرنویس، قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ با شیب نسبتاً بالایی رو به افزایش گذاشت. هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی افزایش چشم‌گیری را تجربه کردند و تعداد انگشت‌شمار محصولات، ثبات یا افت قیمت ناچیزی دارند.

نرخ دلار، امروز نیز همانند روز گذشته آرام نگرفت و هزار و ۵۰۰ تومان دیگر افزایش یافته و به نرخ ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. بازار خودرو که هم‌بستگی بسیار زیادی با نرخ دلار دارد، از روز گذشته روند افزایش قیمت را آغاز کرد و امروز، به صورت یک‌دست افزایشی شده است.

باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت افزایشی را تجربه می‌کند.قیمت خودروهای داخلی، امروز نسبت به روز گذشته به صورت صعودی گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S که هاچ‌بک اقتصادی سایپا به شمار می‌رود، که در روزهای گذشته حدود چهار میلیون تومان گران‌تر شده بود، امروز نیز ۶ میلیون تومان دیگر گران شده و با قیمت ۳۵۲ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

شاهین G خودروی نه‌چندان ارزان این شرکت نیز ۱۴ میلیون تومان بالا رفت و از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد. این خودرو از ابتدای امروز با نرخ ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۲/ رد پای جنگ در بازار خودرو!

پژو ۲۰۷i دنده‌ای هاچ‌بک پرطرفدار ایران خودرو بوده که ۱۳ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با قیمت ۶۲۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.پژو پارس LX TU۵ نیز سدان پرطرفدار ایران خودرو محسوب می‌شود که حدود ۱۲ میلیون تومان بالاتر رفته و به نرخ ۶۳۲ میلیون تومان رسیده است.
قیمت خودروهای مونتاژی همانند داخلی‌های بازار، تغییرات چشم‌گیری دارند.چری آریزو ۵IE توربوشارژ جدید یکی از سدان‌های تولیدی مدیران خودرو است که نسبت به روز گذشته ۳۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان رسید.

هایما S۵ دنده‌اتوماتیک رکورددار افزایش قیمت در بازار مونتاژی‌ها به شمار می‌رود. این کراس‌اوور ایران خودرو حدود ۴۰ میلیون تومان بالاتر رفت و با قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان معامله شد.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره یکی از معدود کراس‌اوورهای محبوب گروه بهمن محسوب می‌شود که با ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمتی که تجربه کرد، به نرخ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۲/ رد پای جنگ در بازار خودرو!

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو بوده که روز گذشته با افزایش ۱۵ میلیونی، رکورددار افزایش قیمت در بازار مونتاژی بود. این خودرو امروز نیز حدود ۵۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته رشد قیمتی داشته و به نرخ یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است.

باتوجه به افزایش قیمت چشم‌گیری که بازار در روز جاری تجربه کرد، درصورتی که نرخ دلار از امروز آرام بگیرد، احتمالاً نوسانات قیمت خودرو نیز کم‌تر شود. در وضعیت فعلی که میزان عرضه و تقاضا تغییر آن‌چنانی ندارند، تنها محرک بازار خودرو می‌تواند نرخ دلار باشد و درصورتی که این افزایش قیمت دلار در روزهای آتی نیز تکرار شود، می‌توان انتظار تحریک تقاضای انباشته از ماه‌های گذشته را داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

منبع: خبـرآنلاین