به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک زن جوان  آغاز شد. وی از راننده یک پراید که دختر خردسالش را به دام شیطانی انداخته بود شکایت کرد. وی  در تشریح شکایتش گفت: دختر  ۸ ساله‌ام سلین عصر از مدرسه به خانه برگشت. من همان موقع کیسه کوچک زباله را به او دادم […]

به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک زن جوان  آغاز شد. وی از راننده یک پراید که دختر خردسالش را به دام شیطانی انداخته بود شکایت کرد.

وی  در تشریح شکایتش گفت: دختر  ۸ ساله‌ام سلین عصر از مدرسه به خانه برگشت. من همان موقع کیسه کوچک زباله را به او دادم تا به سر خیابان برود و آن را داخل سطل زباله بیاندازد .چند دقیقه گذشت اما دخترم به خانه برنگشت. من که نگران شده بودم به سر خیابان رفتم اما خبری از دخترم نبود.

این زن ادامه داد: من که ترسیده بودم شروع به شیون کردم و از همسایه‌ها کمک خواستم. ما همه محل را دنبال دخترم گشتیم و حدود نیم ساعت بعد دخترم را با سر و وضعی آشفته دیدم که از سر خیابان وارد کوچه شد. او که به شدت ترسیده بود و گریه می‌کرد گفت راننده یک پراید به بهانه پرسیدن آدرس او را سوار ماشین کرده و آزار داده است. من حالا آمده‌ام تا از راننده شیطان صفت شکایت کنم.

با این شکایت ماموران  پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداختند و رد راننده پراید را که مرد ۳۵ ساله ای به نام فرید بود یافتند.

به این ترتیب فرید بازداشت شد اما اتهام آدم ربایی و آزار دختر بچه را نپذیرفت.

 در نخستین جلسه تحقیق که در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد دختر ۸ ساله که وحشت در چشمانش موج می‌زد روبه روی قضات ایستاد و گفت: می‌خواستم زباله‌ها را به سر خیابان ببرم که راننده پراید مرا صدا زد و از من خواست تا سوار ماشینش شوم. او می گفت دنبال آدرسی می گردد و می خواهد من به او کمک کنم. اما وقتی سوار ماشین شدم  مرا اذیت کرد و تهدیدم کرد به کسی حرفی نزنم وگرنه بار دیگر سراغم می آید و مرا می کشد.

 مادرسلین که در دادگاه حضور داشت گفت: دخترم وقتی به خانه برگشت سر و وضعی آشفته و لباس‌های پاره بر تن داشت. راننده شیطان صفت در ماشین دخترم را آزار داده و تهدید کرده است. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه دخترم گذاشته و شبها کابوس می بیند و مدتی است تحت درمان یک روانشناس قرار دارد. من برای راننده پراید اشد مجازات می‌خواهم.

 سپس فرید مدعی شد دختر خردسال را آزار نداده است  و فقط برای پرسیدن آدرس او را سوار ماشین کرده است.

قرار است با تکمیل تحقیقات این مرد در دادگاه از خود دفاع کند. این در حالی است که پدر و مادر شاکی خردسال برای وی اشد مجازات خواسته‌اند.

منبع خبر: رکنـا