قیمت لنت ترمز سانتافه
قیمت لنت ترمز سانتافه

زیرنویس پلاس: لنت ترمز یکی از قطعات یدکی پر مصرف خودرو می باشد که میزان کارایی آن بستگی به مدل ماشین، شرایط جغرافیایی و جاده ای، مسافت طی دارد. جاده های کوهستانی بخاطر نیاز بیشتر به ترمز گرفتن مصرف لنت ها را بالا می برد. هر چقدر که خودرو به استانداردهای روز دنیا نزدیک تر […]

زیرنویس پلاس: لنت ترمز یکی از قطعات یدکی پر مصرف خودرو می باشد که میزان کارایی آن بستگی به مدل ماشین، شرایط جغرافیایی و جاده ای، مسافت طی دارد.

جاده های کوهستانی بخاطر نیاز بیشتر به ترمز گرفتن مصرف لنت ها را بالا می برد. هر چقدر که خودرو به استانداردهای روز دنیا نزدیک تر باشد مصرف لنت کمتری دارد.

البته برند و کیفیت لنت هم در میزان کارایی تاثیر گذار هست. سانتافه از ماشین های گران قیمت و با کیفیت در بازار ایران هست.

پس سعی کنید لنت خوب و با کیفیت برای آن خریداری کنید.

استفاده از لنت خوب و باکیفیت می تواند در ایمنی خودرو بخصوص هنگام ترمز کردن با سرعت بالا بسیار تاثیر گذار هست.

لنت ترمز جلو سانتافه

لنت جلو هیوندای سانتافه (Santa-fe front break pad) یکی از اجزای حیاتی سیستم ترمز خودرو است که مسئول توقف ایمن و مؤثر این اتومبیل محبوب را دارد.

این لنت ‌های ترمز با در نظر گرفتن دقت و دوام طراحی شده ‌اند و عملکرد مطلوب را برای رانندگان و مسافران تضمین می ‌کنند.

کمپانی هیوندای علاوه بر عملکرد خود، تاکید زیادی بر ایمنی دارد.

قیمت لنت ترمز سانتافه

لنت های ترمز جلو سانتافه برای به حداقل رساندن سر و صدا و لرزش طراحی شده اند و تجربه ترمزگیری نرم و بی صدا را ارائه می دهند.

این نه تنها تجربه کلی رانندگی را افزایش می دهد، بلکه به سواری راحت تر برای سرنشینان نیز کمک می کند.

لنت‌ جلو سانتافه معمولا از یک ماده کامپوزیت ساخته می‌ شوند که شامل ترکیبی از مواد اصطکاکی است.

این کامپوزیت اغلب شامل موادی مانند ترکیبات نیمه فلزی، سرامیکی یا آلی است. ترکیب خاص ممکن است بسته به مدل متفاوت باشد.

البته ابعاد لنت ‌های ترمز جلو می‌ تواند بین انواع مختلف هیوندای سانتافه کمی متمایز باشد.

لنت های جلو و لنت ترمز عقب طوری طراحی شده اند که عملکرد ترمزگیری ثابت و قابل اعتمادی را در شرایط مختلف رانندگی ارائه دهند.

آنها به گونه ای طراحی شده اند که قدرت توقف عالی، سر و صدای کم و حداقل تولید گرد و غبار ترمز را ارائه دهند.

برای خرید لنت جلو سانتافه نیاز است تا از نکاتی در این زمینه آگاه باشیم:

سازگاری با خودرو

اطمینان حاصل کنید که لنت جلو هیوندا سانتافه که انتخاب می کنید به طور خاص برای سال مدل هیوندای سانتافه شما طراحی شده اند.

مشخصات لنت ترمز می تواند بین سال های مختلف متفاوت باشد.

کیفیت لنت جلو هیوندا سانتافه

لنت جلو سانتافه را با کیفیت بالا را از تولید کنندگان معتبر انتخاب کنید. لنت های با کیفیت برای ایمنی و طول عمر ضروری هستند.

قیمت لنت ترمز سانتافه

متریال لنت سانتافه اصلی

انواع مختلفی از متریال لنت ترمز از جمله سرامیکی، نیمه فلزی و ارگانیک وجود دارد.

لنت‌ های سرامیکی اغلب ترمز آرام ‌تر عمل می کنند، در حالی که لنت ‌های نیمه فلزی ممکن است عملکرد بهتری در زیر بارهای سنگین ارائه دهند.

موادی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای رانندگی شما مطابقت دارد.

عملکرد ترمز لنت سانتافه

نوع رانندگی خود را در نظر بگیرید. اگر مکررا بارهای سنگین را جابه جا کرده یا در مناطق تپه ای رانندگی می کنید، لنت های ترمزی را که قدرت توقف عالی و اتلاف گرما را ارائه می دهند را در اولویت قرار دهید.

صدا و گرد و غبار

برخی از لنت های ترمز کم صداتر هستند و گرد و غبار ترمز کمتری نسبت به بقیه تولید می کنند. اگر یک سواری آرام و تمیز برای شما مهم است، به دنبال لنت هایی باشید که برای کاهش صدا و گرد و غبار طراحی شده اند.

انواع لنت ترمز

لنت های دیسکی

اصطکاک ترمز حاصل فشار روغن بین لنت و دیسک باعث ایستادن اتومبیل میشود، به عنوان لنت ترمز جلو می باشد و کمترین فشار را به اتومبیل وارد می کند.

لنت های کاسه ای

قویتر از لنت دیسکی می باشد، بعنوان لنت ترمز عقب تعبیه می شود ، اصطکاک بیشتری تولید می کند که خودرو در هنگام ترمز شدید تعادل خود را از دست ندهد.

قیمت لنت ترمز سانتافه

ویژگی هایی بهترین لنت ترمز جلو سانتافه

  • ترمز گیری نرم، آرام و یکد ست دارد
  • ایجاد آلودگی کمتر در چرخ ها از مزیت های بهترین لنت ترمز جلو سانتافه است
  • دارای استقامت بالا
  • بهترین لنت ترمز جلو سانتافه از نظر اقتصادی با صرفه است
  • نداشتن صدا یا لرزش هنگام ترمز گیری
  • بر خورداری از قدرت ترمز گیری ایمن در همه شرایط یکی از مزیت های بهترین لنت ترمز جلو سانتافه است

بهترین مارک لنت ترمز سانتافه

باید راجع به برندهای با کیفیت و مشخصات فنی محصولات آن ها، اطلاعات کافی داشته باشیم.

برندهای elig و Hi-Q، جزو برترین برندهای تولید کننده لنت ترمز هستند که به ترتیب ساخت کشورهای ژاپن و کره جنوبی می باشند.

کیفیت محصولات تولیدی این دو برند، از گرید A می باشد و تولیدات خود را به سرتاسر دنیا ارسال می نمایند.

بنابراین اگر قصد خرید لنت ترمز جلو سانتافه و لنت ترمز عقب را برای آن دارید، حتما از بین دو برند ذکر شده، یکی را انتخاب کنید.

در هنگام خرید لنت ترمز، توجه کنید محصولی را انتخاب نمایید که با میزان ترافیک و شرایط آب و هوایی شهر محل زندگی شما، سازگاری حداکثری را داشته باشد.

لنت ترمز باید از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و حداقل تولید سر و صدا را داشته باشد.

لنت های ترمز ساخت برند الیگ و های کیو، بهترین انتخاب برای خرید لنت ترمز سانتافه هستند.

قیمت لنت ترمز سانتافه

خوشبختانه درحال حاضر خودروی سانتافه از تنوع بالایی در برندهای لنت ترمز برخوردار بوده و این سبب شده که افراد در هر بازه قیمتی، توانایی خرید یک لنت باکیفیت را داشته باشند.

در ادامه لیستی از بهترین برندهای لنت ترمز سانتافه بیان شده تا شما عزیزان به راحتی یک انتخاب خوب داشته باشید.

ان اچ سی (NHC)

ان اچ سی یک برند مطرح تایوانی است که لنت‌هایی از جنس سرامیکی داشته و به همین علت مانع از داغ شدن سیستم ترمز خودرو می‌شود. اگر می‌خواهید ترمزگیری قوی داشته‌باشید، لنت ترمز هیوندای سانتافه را از این برند خریداری نمایید.

تایومی (Tayomei)

برند تایومی یکی از برندهای معروف و خوشنام تایوانی است. در ساخت لنت ترمز تایومی از بهترین مواد سرامیکی استفاده شده‌است. به همین دلیل با خرید لنت ترمز جلو هیوندای سانتافه از این برند، ترمزگیری خوبی خواهیدداشت.

های کیو (Hi-Q)

این برند محصول کشور کره است که توسط شرکت SangSin که یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه لنت ترمز در جهان است، تولیدشده و در بازار لوازم یدکی به فروش می‌رسد. لنت ترمز های‌کیو دارای قدرت ترمزگیری بسیار عالی بوده و به دلیل داشتن مواد اولیه باکیفیت از آسیب رسیدن به دیسک ترمز جلوگیری می‌کند.

ام بی کوریا (Mb-Korea)

برند ام بی کوریا ساخت شرکت موبیز است. این شرکت از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد در ساخت لنت ترمز استفاده‌کرده‌است. ام بی کوریا در ترمزگیری‌های مکرر مانع از داغ شدن سیستم ترمز خودرو می‌شود.

قیمت لنت ترمز سانتافه

لئون (Leon)

لنت ترمز لئون ساخت کشور چین می‌باشد. در تولید این لنت از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده‌است. لئون دارای ویژگی‌هایی همچون: حداقل ساییدگی، ترمز نرم و آرام و آسیب کم به روتور می‌باشد.

های‌تک (Hi-Tec)

لنت ترمز برند های‌تک ساخت کشور کره جنوبی است. در ساخت لنت های‌تک از مواد فلزی مضر برای محیط زیست مثل: سرب، جیوه، کروم و کادمیوم استفاده نمی‌شود و فاقد مواد سرطان‌زای آزبست است. ویژگی دیگر برند های‌تک این است که با تغییر سرعت خودرو و دمای آن عملکرد مطلوب خود را حفظ کرده و دچار اختلال در عملکرد خودرو نمی‌شود.

کوریاتک (Korea-Tec)

کشور کره‌جنوبی تولید کننده لنت‌هایی با برندهای مختلف است که کوریاتک نیز از برندهای معروف لنت ترمز این کشور می‌باشد. لنت ترمز کوریاتک هیچ مواد آزبستی ندارد و برترین ویژگی‌های آن نداشتن صدا در هنگام ترمز و قدرت ترمزگیری بالا است.

فریکسا (Frixa)

لنت ترمز فریکسا محصولی دیگر از کشور کره جنوبی و ساخت شرکت هانکوک کره است. محصولات این شرکت در انواع کیفیت نیمه فلزی و سرامیکی تولید و عرضه می‌شود. Frixa S1 یک لنت سرامیکی است و Frixa در دسته لنت‌های نیمه فلزی قرار دارد. نداشتن صدا، قدرت ترمزگیری بالا، نداشتن لرزش به هنگام ترمزگیری از ویژگی‌های مطرح این برند است.

پارس‌لنت (Pars Lent)

بهترین برند ایرانی که در ساخت لنت‌های خود از باکیفیت‌ترین مواد و به روزترین فناوری‌ها استفاده می‌کند، پارس لنت می‌باشد. شما می‌توانید لنت ترمز عقب هیوندای سانتافه و لنت جلو آن را از این برند خریداری نمایید.

آسیبهایی که توسط لنت تقلبی به خودرو وارد میشود:

  • لنت خریداری شده شما مستقیما با امنیت و جان شما در ارتباط است
  • باعث ایجاد شیار بر روی دیسک چرخ میشود
  • ایجاد صدای نا خوشایند هنگام ترمز گیری
  • آلودگی شدید زیست محیطی
  • کاهش قدرت ترمز گیری خودرو
  • ایجاد لرزش هنگام ترمز

قیمت لنت ترمز سانتافه

قیمت لنت ترمز عقب سانتافه ۲۰۰۸

دقت کنید که در بازار لوازم یدکی هیوندای و کیا، عرضه قطعات فیک و بی کیفیت با قیمت بالا ممکن است بسیار باشد. لذا سعی نمایید از فروشگاه های معتبر که به ارائه تخصصی قطعات هیوندای و کیا می پردازند، خرید نمایید.

وجود علائمی در سیستم ترمزگیری خودرو، به ما نشان می دهد که زمان خرید لنت های جدید و جایگزین کردن آن ها با لنت های ترمز قدیمی فرا رسیده است.

اگر تعویض لنت ترمز به موقع انجام نشود، می تواند خطرات و آسیب های جبران ناپذیری را برای راننده و سرنشینان به دنبال داشته باشد.

ضمن اینکه نازک شدن لنت ترمز و فرسایش بیش از حد آن، سبب آسیب رسیدن به روتور ترمز شده و به تعویق انداختن فرآیند تعویض آن، سبب تحمیل هزینه های بیشتر به دارنده خودرو جهت تعمیر و تعویض قطعات دیگر می شود.

بنابراین تعویض به موقع و خرید لنت ترمز سانتافه، به دارندگان این خودرو در اولین فرصت ممکن، توصیه می شود.

مساله قیمت، فاکتوری مهم در هر خرید است.

اما امروزه کمبود وقت و مشغله های زیاد، این فرصت را به ما نمی دهد که به صورت حضوری به فروشگاه های بسیاری سر بزنیم و از قیمت پیشنهادی آن ها مطلع شویم.

کما اینکه همه ارقام گفته شده، در ذهن ما نمی مانند. اما استعلام قیمت لنت ترمز سانتافه به صورت اینترنتی، تنها با یک گوشی تلفن همراه امکان پذیر است.

ضمن اینکه شما می توانید قیمت وبسایت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید که خرید خود را از کدوم فروشنده آنلاین، انجام دهید.

قیمت لنت ترمز سانتافه

قیمت لنت ترمز سانتافه ۲۰۱۵

شما می توانید محصول موردنظر خود را به دو روش حضوری و اینترنتی، خریداری نمایید. مزیت های خرید اینترنتی، بر کسی پوشیده نیست.

صرفه جویی در وقت و سفارش با چند کلیک ساده، از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی است.

ضمن اینکه شما می توانید، خرید خود را ارزان ترین فروشنده، انجام دهید.

در بخش قبلی درباره عواملی که می توان از طریق توجه به آن ها اصل یا تقلبی بودن لنت ترمز جلو سانتافه را تشخیص داد، صحبت کردیم.

توجه به قیمت لنت جلو سانتافه یکی دیکر از عواملی است

که با توجه به آن تا اندازه ای می توان اصل یا تقلبی بودن لنت ترمز را تشخیص داد. اگر دیدی جایی لنت ترمز را با قیمت کمتر از قیمت متعارف آن می فروشد به اصل بودن آن شک کنید.

چون این قیمت پایین نشان می دهد که کالا کیفیت پایینی دارد و حتمالا تقلبی است. لنت ترمز جلو سانتافه اصلی از قیمت ثابت و مشخص بر خوردار است.

البته تنها از روی قیمت نمی توان به تقلبی بودن لنت یِ برد بلکه باید تمام عوامل را در کنار یکدیگر در نظر گرفت و از کمک افراد متخصص نیز حتما استفاده کرد.

در این بخش به تشریح عواملی که بر روی قیمت لنت جلو سانتافه تاثیرگذار هستند، می پردازیم.

ارزش برند: ارزش برند بر قیمت لنت جلو سانتافه موثر است.

قیمت لنت ترمز سانتافه

اگر یک برندی اعتبار و ارزش بیشتری داشته باشد معمولا کالاهای تولیدی آن از قیمت بیشتری برخو ردار است.

معمولا لنت ترمزی که توسط برند های مطرح، با اعتبار و با کیفیت تولید می شود، قیمت بیشتری دارد.

کیفیت مواد اولیه:سطح قیمت لنت جلو سانتافه با توع کیفیت آن مرتبط است.

در صورتی که در ساخت لنت ترمز از مواد مناسب و با کیفیت استفاده شود، بدهی است که در مقایسه با لنتی که این کیفیت را ندارد، قیمت بیشتری خواهد داشت.