به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا سهرابیان، در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درباره برنامه‌های فدراسیون قایقرانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، برنامه‌های ما برای کسب سهمیه المپیک آغاز شده است. تا الان به ورزشکاران استراحت دادیم، چون ورزشکاران فشار […]

- وزیر ورزش پیگیر رفع مشکل آب دریاچه آزادی است/ تغییراتی در بخش مربیان و کادرفنی خواهیم داشت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا سهرابیان، در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درباره برنامه‌های فدراسیون قایقرانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، برنامه‌های ما برای کسب سهمیه المپیک آغاز شده است. تا الان به ورزشکاران استراحت دادیم، چون ورزشکاران فشار زیادی را تحمل کردند.

وی با اعلام اینکه تغییراتی در بخش کادر فنی تیم ملی به وجود خواهد آمد، گفت: ما تغییراتی در بخش مربیان و کادر فنی خواهیم داشت و با توجه به آسیب‌شناسی‌ای که کردیم، امیدوارم ورزشکاران را برای کسب سهمیه المپیک آماده کنیم. قطعا یک رویکرد دیگری برای مسابقات کسب سهمیه در نظر گرفته شده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: امیدوارم نتایج خوبی در مسابقات کسب سهمیه المپیک به دست بیاوریم. مسابقات آب‌های آرام در ژاپن برگزار خواهد شد و برای مسابقات رویینگ هم در کشور کره‌جنوبی باید رقابت کنیم و امیدوارم نفرات خود را برای مسابقات آماده کنیم. برای کسب سهمیه المپیک، امیدوارم موارد سورپرایزکننده وجود نداشته باشد، چون در مسابقات هانگژو این اتفاق افتاد و باعث مشکلاتی شد و امیدوارم این اتفاق در مسابقات کسب سهمیه المپیک رخ ندهد.

سهرابیان با اشاره به حمایت‌ها و کمک‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به ما کمک کردند. هاشمی از بدو ورود خود، پیگیری‌های زیادی برای رفع مشکل کم‌آبی دریاچه آزادی صورت داده است و مسائل مختلف قایقرانی را بررسی کردند. باتوجه به اینکه هماهنگی‌های لازم برای ساخت یک پیست جدید مصوب شده، مشخص است که یک رویکرد جدیدتری در پیش است و امیدوارم نمایندگان شایسته‌ای در المپیک و بازی‌های آسیایی دوره بعد داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا