امیدها را برای صندوق رای بیشتر کنید
امیدها را برای صندوق رای بیشتر کنید

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حجت الاسلام حسن روحانی در حاشیه ثبت نام انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: همواره بارها در معرض آرای ملت بوده ام. ۵ دوره در مجلس شورای اسلامی، ۳ دوره در مجلس خبرگان و ۲ دوره ریاست جمهوری. بنابراین ۱۰ دوره در معرض انتخاب مردم بوده ام.  وی افزود: عهدی […]

- امیدها را برای صندوق رای بیشتر کنید

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حجت الاسلام حسن روحانی در حاشیه ثبت نام انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: همواره بارها در معرض آرای ملت بوده ام. ۵ دوره در مجلس شورای اسلامی، ۳ دوره در مجلس خبرگان و ۲ دوره ریاست جمهوری. بنابراین ۱۰ دوره در معرض انتخاب مردم بوده ام. 

وی افزود: عهدی که با مردم از روز اول انقلاب داشته ام که کنار آن ها باشم و اگر کاری از دست من بر بیاید نسبت به ملت انجام وظیفه کنم، الان هم به عهد خود وفادارم. 

روحانی در پاسخ به سئوالی درباره ارائه فهرست انتخاباتی گفت: فعلا بنای لیست خاصی ندارم ولی به طور طبیعی در انتخابات معمولان فعالان سیاسی مثلا در خبرگان، فعالان حوزوی در کنار فعالان سیاسی لیست‌هایی را به مردم می‌دهند.

وی گفت: من برنامه خاصی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارم. ولی احزابی که با من در این یکی-دو ماه گذشته مشورت کردند، همواره آن ها را ترغیب کرده ام که در انتخابات مجلس شرکت کنند. به هر حال کشور از آن همه مردم و ما است. 

تعداد بازدید : ۰

 

منبع: اطلاعات انلاین