هاشم درویشی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: مایه خرسندی است که مجموعه شهرداری یک امر ضروری، نیاز روحی و روانی و منشأ نشاط مردم یعنی شهربازی کرمانشاه را مورد توجه قرار داده و تفاهم‌نامه ساخت آن در جلسه‌ای به منظور سرمایه‌گذاری در شهر کرمانشاه، صورت گرفت. وی در خصوص صرف هزینه از […]

- لزوم هزینه در حوزه فرهنگسازی توسط شهرداری/شهردار کرمانشاه نمره قبولی می‌گیرد

هاشم درویشی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: مایه خرسندی است که مجموعه شهرداری یک امر ضروری، نیاز روحی و روانی و منشأ نشاط مردم یعنی شهربازی کرمانشاه را مورد توجه قرار داده و تفاهم‌نامه ساخت آن در جلسه‌ای به منظور سرمایه‌گذاری در شهر کرمانشاه، صورت گرفت.

وی در خصوص صرف هزینه از سوی شهرداری در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی که انتقاداتی در پی داشته، افزود: اقدامات و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی شهر عمدتا با حضور شهرداری که بخشی از وظایف این مجموعه است برگزار می‌شود و هزینه‌هایی در پی دارد و باید در این حوزه هزینه شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در خصوص طرح انتقاداتی نسبت به استخدام های بی رویه در شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری سال‌ها است با بحث استخدام ها رو به رو است در زمان شهردار سابق هم بحث‌هایی مطرح بوده و افراد در حوزه خدمات جذب و سپس در حوزه اداری به کارگیری می‌شدند.

وی گفت: از بدو ورود نوروزی به عنوان شهردار کرمانشاه نخستین آماری که از پیش تهیه شد شامل ورود ١٢٣ نفر از نیروهای خدماتی توسط شوراها و شهرداری (از دوره‌های پیشین) به سیستم اداری بود.

درویشی ادامه داد: لذا در شورا نامه‌ای تنظیم کردیم که باید این افراد به پست‌های خدماتی خود بازگردند و شهردار هم دستور صادر کرد که مخالفت تعدادی از اعضای شورا را در پی داشت و به هر نحوی به محل خدمت اصلی خود که حوزه خدماتی است بازنگشتند.

وی تأکید کرد: با تمام جذب هایی که در شهرداری صورت گرفته بیش از ١٠٠ الی ١۵٠ نفر از این مجموعه خارج و یا بازنشست شدند و باید جایگزین شوند و امروز شهرداری کرمانشاه در حوزه خدماتی یک هزار و ٢٠٠ نفر کمبود نیرو دارد و هر یازده نفر اعضای شورا نیز سهم در استخدام ها داشتند.

درویشی اضافه کرد: به شهردار کرمانشاه نمره قبولی می‌دهم و مجموعه شهرداری با وجود تمام مشکلات عملکرد قابل قبولی داشته است و نوروزی یکی از شهردارانی است که تعامل مناسبی با اعضای شورای شهر از جمله مخالفین خود (در زمان انتخاب) داشته است.

وی عملکرد شهرداری مناطق را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در برخی مناطق با وجود نیروهای اندک خدماتی، خدمات مناسبی ارائه و فضاهای سبز نگهداری می‌شوند.

منبع: خبـرآنلاین