شمارش معکوس برای جدال استقلال و پرسپولیس آغاز شده و این دو تیم کمتر از یک ماه دیگر به مصاف همدیگر خواهند رفت. در چنین شرایطی استقلالی‌ها روی یک مسئله مهم زوم کرده‌اند و تاکید دارند تحت هیچ شرایطی نباید هنگام تقابل دو تیم در دربی پایتخت تعداد بازی‌های پرسپولیس کمتر از استقلال باشد. مسئولان […]

- اعتراض استقلالی‌ها؛ قبل از دربی این مسئله عادلانه نیست!

شمارش معکوس برای جدال استقلال و پرسپولیس آغاز شده و این دو تیم کمتر از یک ماه دیگر به مصاف همدیگر خواهند رفت. در چنین شرایطی استقلالی‌ها روی یک مسئله مهم زوم کرده‌اند و تاکید دارند تحت هیچ شرایطی نباید هنگام تقابل دو تیم در دربی پایتخت تعداد بازی‌های پرسپولیس کمتر از استقلال باشد. مسئولان باشگاه استقلال مدعی‌اند کار باید به  گونه‌ای جلو بروند که تعداد بازی‌های دو تیم قبل از تقابل با یکدیگر کاملاً برابر باشد در غیر این صورت عدالت رعایت نمی‌شود و این مسئله به ضرر استقلال تمام خواهد شد.

بازی‌های کمتر، محرومیت کمتر

استقلالی‌ها در توجیه بحث خودشان به این مسئله اشاره می‌کنند که اگر تعداد بازی‌های پرسپولیس در لیگ قبل از دربی به واسطه درگیری این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمتر از استقلال شود، این تیم عملاً  اخطاری‌های کمتری خواهد داشت و از این شانس برخوردار می‌شود که تعداد محرومان احتمالی کمتری هم داشته باشد، این دقیقاً همان نکته‌ای است که مقامات استقلال روی آن اصرار می‌کنند.

هماهنگی عادلانه

در این میان اما عوامل سازمان لیگ هم حرف خودشان را می‌زنند یکی از آنها پیرامون این مسئله به خبر ورزشی گفت: مطمئن باشید این مسئله لحاظ می‌شود همین حالا تعداد بازی‌های استقلال و پرسپولیس در جدول یکسان است و هر دو تیم ۹ مرتبه به میدان رفته‌اند. این قاعده تا قبل از دربی هم رعایت می‌شود و تعداد بازی‌های هر دو تیم هنگام تقابل با یکدیگر برابر خواهند بود. استقلال و پرسپولیس ۲۳ آذر ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: خبـر ورزشی