ستاره‌هایی که بازی نمی‌کنند و لبخند می‌زنند
ستاره‌هایی که بازی نمی‌کنند و لبخند می‌زنند

با اعلام ترکیب و فهرست ۲۳ نفره بازی تیم ملی مقابل ازبکستان مشخص شد امین حزباوی پور مدافع خوزستانی السد از لیست خط خورده است. با این حال محمدجواد حسین نژاد جوان اول سپاهان که مقابل هنگ کنگ به لیست رسید و حتی دقایقی بازی هم کرد روی نیمکت حضور داشت و به میدان نرفت. […]

- ستاره‌هایی که بازی نمی‌کنند و لبخند می‌زنند

با اعلام ترکیب و فهرست ۲۳ نفره بازی تیم ملی مقابل ازبکستان مشخص شد امین حزباوی پور مدافع خوزستانی السد از لیست خط خورده است. با این حال محمدجواد حسین نژاد جوان اول سپاهان که مقابل هنگ کنگ به لیست رسید و حتی دقایقی بازی هم کرد روی نیمکت حضور داشت و به میدان نرفت.

غیر از این‌ها نفراتی مثل محمد دانشگر، سیدحسین حسینی، مجید حسینی، کریم انصاری فر و صادق محرمی نیز نفراتی بودند که به آن‌ها بازی نرسید. از این جمع انصاری فرد لحظات کوتاهی مقابل هنگ کنگ بازی کرده بود.

از بین بازیکنان نیمکت نشین علی کریمی که بعد از مصدومیت سامان قدوس در آخرین دقایق نیمه نخست به میدان رفت و یک نیمه کامل در زمین بود. روزبه چشمی و مهرداد محمدی بازیکنانی بودند که در دقیقه ۷۵ وارد میدان شدند. رضا اسدی و احسان حاج صفی نیز در آخرین لحظات مسابقه و چهارمین دقیقه وقت تلف شده به میدان رفتند و حدود سه دقیقه بازی کردند.

از بین نفرات چشمی، محمدی و کریمی در بازی با هنگ کنگ اصلا به میدان نرفتند، اما احسان حاج صفی در ترکیب اصلی آن مسابقه حضور داشت و رضا اسدی به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان رفت.

باشگاه خبرنگاران