به گزارش زیرنویس، سرهنگ صفر عبادی ضمن اعلام این خبر گفت : در ساعت ۰۰:۰۶ بامداد امروز در مسیر غرب به شرق همت قبل حقانی یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر با سرعت زیاد در حال تردد بوده با سواری دنا برخورد می کند. وی ادامه داد: پس از این برخورد شدید سواری […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ صفر عبادی ضمن اعلام این خبر گفت : در ساعت ۰۰:۰۶ بامداد امروز در مسیر غرب به شرق همت قبل حقانی یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر با سرعت زیاد در حال تردد بوده با سواری دنا برخورد می کند.

وی ادامه داد: پس از این برخورد شدید سواری پژو از محل حادثه متواری گردیده و سواری دنا به طور مورب و به صورت بسیار خطرناکی در وسط راه متوقف می گردد.

سرهنگ عبادی افزود: در این میان سه دستگاه خودروی دیگر از همه جا بیخبر مجددا با سواری دنا برخورد و هر ۴ خودرو در میانه راه متوقف می گردند.

سرهنگ عبادی: خوشبختانه تیم پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ که در نزدیکی محل حضور داشتند به موقع به محل حادثه رسیده و ضمن ایمن سازی محل تصادف از برخورد های بعدی خودداری نمودند و خودروها را به وسیله جرثقیل به محل ایمن انتقال دادند.

وی بیان داشت: راننده خودروی دنا و سه وسیله دیگر خیلی خوش شانس بودند که این حادثه به فوت و جرح ختم نشد چرا که در آن موقع از شب و سرعت های بالای خودروهای دیگر، تصادف شدیدتری روی نداد و جان کسی به خطر نیافتاد.

سرکلانتر پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این خصوص کروکی تنظیم گردید وتحویل عوامل کلانتری جهت پیگیری های بعدی قرار گرفت و یقینا پس از ارجاع به محاکم قضایی و پیگیری خسارت دیدگان حادثه برای راننده پژو بدلیل فرار از محل تصادف احکامی متناسب با این موضوع صادر خواهد شد.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را به جلو و اطراف معطوف دارند و از انجام هرگونه حرکات اضافی مانند خوردن و آشامیدن و صحبت با تلفن همراه که حواس آنان را از رانندگی پرت می نماید جدا خودداری نمایند.

منبع خبر: رکنـا