مسئولیت محرومیت احتمالی خود را می‌پذیرم/ امیدوارم طلسم حضور در المپیک شکسته شود
مسئولیت محرومیت احتمالی خود را می‌پذیرم/ امیدوارم طلسم حضور در المپیک شکسته شود

مهدی احمد کهنی ملی پوش ژیمناستیک درباره وضعیتش اظهار کرد: من در آستانه آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک درگیر مشکلاتی که پیش آمده هستم. باید بگویم که  من از محرومیت در‌مقابل پر نکردن فرم های اطلاعات  خودم خبر نداشتم و نمی دانستم پر‌‌نکردن‌فرم‌ها شامل محرومیت می‌شود.اما‌ به هر حال این یک موضوع کاملا شخصی بوده […]

ژیمناستیک, کسب سهمیه المپیک, مهدی احمد کهنی - مسئولیت محرومیت احتمالی خود را می‌پذیرم/ امیدوارم طلسم حضور در المپیک شکسته شود

مهدی احمد کهنی ملی پوش ژیمناستیک درباره وضعیتش اظهار کرد: من در آستانه آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک درگیر مشکلاتی که پیش آمده هستم. باید بگویم که  من از محرومیت در‌مقابل پر نکردن فرم های اطلاعات  خودم خبر نداشتم و نمی دانستم پر‌‌نکردن‌فرم‌ها شامل محرومیت می‌شود.اما‌ به هر حال این یک موضوع کاملا شخصی بوده و مسئولیت این اتفاق را خودم‌می پذیرم اما هنوز به طور قطعی محروم نشدم.

او افزود: ضمن اینکه من در این دوران سرباز بودم و سه ماه درگیر کارهای خدمت سربازی بودم  و در حال حاضر همچنان جواب قطعی برای من نیامده  است و منتظر جواب ایمیل آنها هستم.

کهنی گفت: در این مدت که فدراسیون ژیمناستیک بلاتکلیف بود من چندین قهرمانی جهان را از دست دادم اما امیدوارم با بازگشت  اینچه درگاهی دیگر با مشکلات این چنینی مواجه نشویم و ورزشکاران در بهترین شرایط در تمام مسابقات حضور پیدا کنند و  ورزشکاران درگیر مشکل و حاشیه نشوند. ضمن اینکه خانم اینچه درگاهی پیگیر کار من هست و امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشد و مشکل رفع شود و همچنین تشکر می کنم از کسانی که برای ژیمناستیک زحمت می کشند.

او در پایان گفت: با وجود همه مشکلات،  من همچنان تمرینات خود را  با قدرت ادامه می دهم  و آمادگی نسبی دارم و با شروع اردوهای تیم ملی، امید دارم آمادگی ام به ۱۰۰ درصد  برسد.در هرصورت چه با حضور من چه بدون‌حضور من آرزو موفقیت برای ژیمناستیک ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک  دارم  و امیدوارم این طلسم شکسته شود.

باشگاه خبرنگاران