با وجود مخالفت باشگاه ذوب‌آهن با انتقال محمدحسین اسلامی به تیم استقلال، این بازیکن می‌تواند پیراهن تیم آبی را بر تن کند.

- با وجود مخالفت باشگاه، این بازیکن می‌تواند استقلالی شود

نیما نکیسا مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن پیرامون حضور محمدحسین اسلامی در تیم استقلال گفته است: باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن به ما درخواست رسمی داده اما سیاست ما حفظ او در ترکیب تیم است.

ذوب‌آهن پیش از این با حضور سجاد عاشوری در تیم تراکتور و جلال مداحی در تیم ملوان موافقت کرده بود.

با وجود مخالفت باشگاه ذوب‌آهن با جدایی اسلامی، این بازیکن می‌تواند با فعال کردن بند فسخ قرارداد راهی تیم استقلال شود. از قرار معلوم او در صورت پرداخت مبلغی بین ۱۰ تا ۱۵میلیارد تومان می‌تواند از ذوب‌آهن جدا شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه استقلال این مبلغ را برای در اختیار گرفتن بازیکن زیر ۲۳ سال تامین خواهد کرد یا نه. البته باشگاه استقلال در صورت پرداخت این ملبغ برای فسخ قرارداد می‌تواند با این بازیکن جوان قرارداد بلندمدت امضا کند و در آینده با فروش این بازیکن به سود قابل توجهی دست یابد.

منبع: خبـر ورزشی

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.