به گزارش زیرنویس، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، در پی گاز گرفتگی تعدادی از معتکفان مناطق فرومد و کلاته خیج از توابع حوزه‌های قضائی میامی و بسطام رئیس کل دادگستری استان سمنان طی تماس تلفنی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد تا با ورود قانونی علت وقوع این حوادث را بررسی و از تکرار […]

به گزارش زیرنویس، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، در پی گاز گرفتگی تعدادی از معتکفان مناطق فرومد و کلاته خیج از توابع حوزه‌های قضائی میامی و بسطام رئیس کل دادگستری استان سمنان طی تماس تلفنی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد تا با ورود قانونی علت وقوع این حوادث را بررسی و از تکرار این قبیل سوانح جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: تعدادی از معتکفان در مساجد صاحب الزمان (ع) روستای فرومد و جامع شهر کلاته خیج دچار گازگرفتگی شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمد جعفر عبدالهی تصریح کرد: مسئولان قضائی میامی و بسطام مکلف شدند تا با بازدید از محل، علت وقوع این حادثه را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: دادستان‌های عمومی و انقلاب و رؤسای دادگاه‌های عمومی بخش سراسر استان موظف هستند ایمنی اماکن برگزاری مراسم اعتکاف را پیگیری کرده و ضرورت حفظ ایمنی معتکفان را مورد توجه قرار دهند. رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با مقصرین این حادثه برابر موازین قانونی برخورد خواهد شد.

روز پنج بهمن ماه تعدادی از معتکفان در مساجد صاحب الزمان (عج) و جامع مناطق فرومد و کلاته خیج دچار گازگرفتگی شدند که مجموعاً به سرعت ۱۹ نفر که دارای شرایط نامطلوب بودند با کمک اهالی و به وسیله اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند و درحال درمان هستند و حال عمومی بقیه مسموم شدگان رضایت‌بخش است.

منبع: مـهر

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.