به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: پیرو مراجعه شهروندان در خصوص چندین فقره طلاقاپی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس به سرعت گشت زنی های هدفمند را آغا ز و متهم را […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: پیرو مراجعه شهروندان در خصوص چندین فقره طلاقاپی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس به سرعت گشت زنی های هدفمند را آغا ز و متهم را در حین سرقت از یکی از شهروندان مشاهده کردند و در یک عملیات پلیسی، با ایجاد طرح مهار ، موتورسیکلت متهم را متوقف و راکب آن را زمین گیر و دستگیر کردند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و ۳ رشته گردنبند طلا به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری، به جرم خود مبنی بر سرقت از شهروندان به قاپ زنی و حتی تهدید با سلاح سرد و ۲۰ فقره سرقت مشابه معترف شد و در این رابطه مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.